Is wil tijdelijk de achterbank er uit halen om iets meer ruimte te hebben . Is dit makkelijk te doen en weer terug te plaatsen.
Ik zie alleen 2 moeren zitten, zit de bank alleen hier mee vast?
Het gaat om de mcv 5 zitter.
gr Wouter
Hoi Wouter,
Ik kan me voorstellen wat je voor ogen hebt, het is mogelijk, en het is eenvoudig te doen. De leuning van de bank valt vanzelfsprekend in de twee ogen op schouderhoogte, en de zitting valt achteraan in de ogen op de wagenvloer. Vooraan is de zitting inderdaad slechts bevestigd met de bouten van de twee scharnierpunten. Het is echter alleen aan te raden deze los te draaien als je echt niet anders denkt te kunnen, en bovendien zeker weet waar je mee bezig bent. De schroefdraad van die bouten zit namelijk direct IN de carrosserie en als het bij het weer vastdraaien om wat voor reden dan ook mis gaat, zit je met een achterbank die niet meer veilig terug kan, zonder dat er een nieuwe schroefdraad gedraaid is..! En je begrijpt dat dat niet een werkje van 1-2-3 is…
Dus: het kán, maar bezint eer ge begint..!
Succes,
R.
Als je je gedachten er een beetje bijhoud, dan draai je echt de draad er niet uit.
Dus zitting omhoog en de twee bouten eruit.
Bij het er weer indraaien van de bouten het eerste stukje met de hand draaien, daarna een sleutel gebruiken.
Niet te vast aandraaien bij monteren, voel als je de bout losdraait hoe vast die zat af fabriek.
Daarmee voorkom je taferelen van kapotte schroefdraad.
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?