begroeten duster rijders elkaar?

• Bertus Staigepijp

Harley rijders begroeten elkaar, eenden rijders begroeten elkaar. Gaan Duster rijders dit ook doen?

• midget

Lijkt mij een leuk plan, als ik zie hoeveel mensen er op de Dacia dag waren.Denk ik dat dit ook kan slagen

• sjaak

Beste mensen,

Ik snap het idee erachter, maar het krijgt wel een te hoog samen-bakje-theedrinken-gehalte. Kom op zeg, gebruik die auto waar die voor bedoeld is.

Sjaak

• Demietri

Nou ja Sjaak, is toch leuk????

Zouden we eigenlijk altijd moeten doen, naar iedereen.

En iedereen naar iedereen dan natuurlijk!

Maar om bij de Duster te beginnen (of alle Dacia's bij elkaar) ik ben bang dat we dan straks blijven zwaaien……>:D<

• Avaka

Daciasten van het eerste uur zwaaiden altijd naar elkaar. Heb nog een deel van die periode mee mogen maken. Tegenwoordig zie je het bijna niet meer. Zo nu en dan zwaai ik nog wel eens. Meestal kan je aan de ‘tegenpartij’ wel zien dat ze ook zitten te kijken.

• Lien78

Als ik eindelijk eens een andere Dusterrijden tref, wil ik best zwaaien, hoor! ;)

• Morris

Midget,

En gaan we dan boos op elkaar worden als ik geen zin heb om te groeten?

Als de verkopen in het zelfde tempo doorgaan dan krijg ik straks een lam handje van het zwaaien.

• ger 52

als duster rijder zou ik best vwillen, maar heb er nog geen een tegen gekomen. Ik blijk de eerste berijder te zijn in de Haagse regio.

• Mark

sjaak Schreef:

——————————————————-

> Beste mensen,

> Ik snap het idee erachter, maar het krijgt wel een

> te hoog samen-bakje-theedrinken-gehalte. Kom op

> zeg, gebruik die auto waar die voor bedoeld is.

> Sjaak

100% akkoord !

Nog effe en er zijn er die een Dacia kopen om bij het clubje te horen en niet omwille van de wagen zelf …