Na lang wachten gaat het er dan toch van komen……..

Onze Rouge de Feu Stepway word komende donderdag avond afgeleverd:)o

Hopelijk gaat alles tot die tijd goed..

Vorige week dinsdag al even wezen kijken en opmeten (want er gaat wel wat verbouwd worden aan de Daas), maar helaas had de auto al een paar kleine beschadigingen opgelopen in zijn rit van fabriek tot Dealer.

Een krasje bovenaan de linker voorportier en een kras op de wielspoiler links achter:(

Rood metallic is helaas een moeilijke kleur om bij te werken, maar met de juiste kennis en spullen moet het gaan lukken.

We wilde eindelijk een auto waar nog niets mee was gedaan en geen gaten, deuken en krassen van een ander in zaten, maar helaas…..

Voor mijn vorige werk heb ik jaaaaaaaaaaren (17) nieuwe voertuigen ingenomen die van transport kwamen vanuit Duitsland en Tsjechië en nu werk ik nog steeds met splinter nieuwe auto's (Mercedes, VW, Renault, Opel, noem maar op) die door ons verbouwd moeten worden, dus de beschadigingen waren snel gezien.

Wat dat betreft ben ik waarschijnlijk een moeilijke klant.

Mijn vrouw gaat de Stepway ophalen, maar ik ga zelf eerst even kijken. Dan blijf ik 's avonds bij de kinderen en kan zij rustig de aflevering doen.

De trekhaak is inmiddels besteld en kan ik er hopelijk vrijdag onderzetten.

De rest van de verbouwingen ga ik eerst rustig op me laten inwerken als we de auto hebben.

Middenconsole ga ik waarschijnlijk overnieuw bouwen, omdat ik die niet helemaal handig vind ingericht.

De plaats van de raamschakelaars is niet handig en een 2 din voor de radio zou ook leuk zijn.

Ik denk aan veranderingen als;

Audio, video, gps, achteruitrijdcamera, trekhaak, Cruise control, raamfolie en wat ik verder nog tegen kom om toe te voegen aan gadgets….. (starten met de afstandsbediening, voertuig volg systeem met gsm/gprs, neon……….en lekker verder dromen…….)

Ik zal proberen om alle veranderingen op beeld vast te leggen, zodat er een leuk album ontstaat.

Over het middenconsole met 2din schrijf ik hier verder……

Nu eerst maar eens onze Stepway ophalen en thuis voor de deur neerzetten.

En dan naar het bankafschrift kijken en dan beseffen dat er echt een splinter nieuwe grotemensen auto voor de deur staat en niet een gebruikt modelletje uit 2005.