probleem gas pedaal

• jaap

28 juni 2010

hoi ik heb nog steeds niets vernomen over het zelf denkende gas pedaal ikzit zelf ook met het probleem er schijnt geen oplossing voor te zijn of tekomen en zitten we straks met het probleem dat de 1.2 sandero niet is in te ruilen of voor heel weinig deze auto is toch ook renault en moet er eindelijk een oplossing voor komen.

ik word er een beetje moedeloos van.jammer van deze auto.

gr jaap

• Willem M

Jaap,

Volgens een officiële brief van Dacia/Renault wordt er aan een oplossing gewerkt die deze zomer beschikbaar moet komen.

Even geduld dus nog.

Groet,

Willem

• jaap

30 nov 2010

Naar aanleiding van mijn telefoon gesprek van 1nov 2010 ,werd ik gisteren opgebelt door dacia nederland

het gesprek ging als volgd dat er werd vertelt dat ze met het probleem bezig zijn en aan het eind van het jaar waarschijnlijk een oplossing zou zijn voor het probleem gas pedaal.?

Ik heb voor gestelt dat als het probleem opgelost zou zijn dan pas de 3 jaar garantie in zou gaan nee dus

En zo worden we mooi aan het lijntje gehouden, en is er een jaar om van mijn garantie met een probleem wat niet is

op gelost dus hoe ik hier mee om moet gaan

Als ik het zo zie heb ik helemaal geen garantie

Wat zouden ze verzinnen al er een wiel afloopt ook een jaar wachten voor dat er een oplossing komt.

Voor mezelf weet ik zeker nooit geen dacia sandero meer

• dacia

wij hadden een mail zondag verstuurd naar dacia frankrijk maandag een mail terug.o ja en gisteren ook een aangetekende brief verstuurd vandaag een mail terug gehad.

we werden bedankt voor de mail en als we nog een sugestie hadden konden we het laten weten.

maar onze vraag ging over de klacht van de software waar het om gaat.

we konden ook 2 telefoonnummers bellen in nederland.

nou dat even gedaan en we kregen dacia nederland aan de tel.

nou in week 51 of begin januari zou de oplossing bij de daeler zijn.

ik zet hier mijn vraagteken bij???

dit beloven ze al bijna 2jaar.

maar de rechtsbijstand zit er ook achteraan en de bovag dus we wachten nog maar een paar weken af.