Levering Dusters via België?

• ingrid

Ik heb van onze dealer niet te horen gekregen wat ermee aan de hand is.

Ze doen daar erg geheimzinnig over.

We krijgen als antwoord: “Tja dat is achter de schermen, dat weten wij ook niet …”

Ik krijg er een raar onderbuik gevoel van!

Heb ook een verhaal gelezen over een Dusterrijder (Dacia vraagbaak), die met zijn Duster terug moest komen voor een bepaald soort bedrading die niet goed zou zijn…

Het voelt helaas niet goed, maar ik ga ervan uit dat we uiteindelijke een goede auto geleverd krijgen.

Als je deze week iets meer weet, kan je dit dan even hier melden.

Afwachten maar weer!

• H79

Ingrid, de mijne is vandaag bij de dealer aangekomen.

Reden van de vertraging was inderdaad schade, er liggen nog wat glassplinters in de kofferbak en de dacia sticker op de achterruit ontbreekt. Is dus een nieuwe achterruit ingekomen en misschien ook wel een nieuwe klep. :)

• ingrid

Fijn dat hij nu bijna bij je voor de deur staat.

Toch een raar idee, dat er al van alles is gebeurd met je Duster…

Hadden ze de auto niet even helemaal goed kunnen schoonmaken van binnen. Hebben ze genoeg tijd voor gehad, toch?

Heb jij er geen problemen mee? Het idee, wat is ermee gebeurd?

Je koopt een nieuwe auto en dan hoor je dit…

Ik moet gelijk weer denken aan dat treinongeluk in Oostenrijk, met al die Dacia's…

Die van ons komt heel misschien a.s. donderdag bij onze dealer binnen.

Maar zoals al eerder gezegd, we hebben nu al de zoveelste datum doorgekregen.

Kijken of ze nu gelijk hebben. We hebben zelfs al een brief in huis dat hij in week 27 aan ons geleverd zou worden, dat gaat allang niet meer lukken. We gaan maar eerst met vakantie en dan zien we wel weer verder.

Alvast heel veel plezier met je Duster!

• Zorro

Duster 4x4 benzine full option besteld 20 april wordt 16 augustus geleverd.Eerst worden de 4x2 geproduceerd/geleverd,nu volop mee bezig.In juni pas de 4x4 in productie gezet.Voor de BENELUX invoerder Hessennatie in Tongeren België, vandaar verdeling over de Benelux.Bestellen nu, levering in Januari.Mijn garage elke maand 10 stuks tot nu toe 80 stuks in bestelling/verkocht sinds lancering,niet te doen!