Denietri,
Bedankt voor deze duidelijke uitleg.
Ik ga proberen om je goede raad bij de dealer rond te krijgen.
Ger
Hallo allemaal,
De vraag die Rien stelt interesseert mij ook en ook nog deze bijkomende vraag : wanneer men opteert voor een volwaardig reservewiel (dat dan normaal opgehangen wordt in een soort “korf” onder de carrosserie en onder de koffer), gaat dit opgehangen reservewiel dan de plaatsing van de trekhaak (en van de parkeercensoren) niet belemmeren en/of bemoeilijken ?
Vr. gr.
Zwad
Ik heb van mijn dealer begrepen dat de Multiconaansluiting de standaard aansluiting zal worden.
In Duitsland gebruikt men volgens mijn dealer alleen nog maar de Multicon.
Je kunt kiezen uit de 7- of 13 polige aansluiting.
Let op wanneer je voor een 7 poligeaansluiting kiest op de aansluiting van de constante stroomdraad voor b.v. je koelkast.
Met de nieuwe aansluitingen wordt op de plaats van de constantestroomdraad nu het achtermistlicht aangesloten.
Ik heb met de verkoper afgesproken dat wanneer mijn Duster binnen is, ik een telefoontje krijg om dit met de werkplaats te bespreken.
Ik wil gewoon op de plaats waar het mistachterlicht wordt aangesloten de constante stroomdraad hebben, zoals het altijd is geweest.
Dus test voordat je op vakante gaat of je koelkast het onderweg doet, anders moet je het mistachterlicht laten afkoppelen en daar de constantestroomdraad laten aansluiten.
Let wel op caravans vanaf een bepaald bouwjaar zijn verplicht een achtermistlicht te hebben, dan is het misschien verstandig om een 13 poligeaansluiting te nemen.
Iedereen een prettige en veilige vakantie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?