Levertijd Duster

  • Ron67

    Hallo,

    6 weken eerder dan verwacht, dat is nog eens leuk (tu) Wanneer is de Duster besteld bij de dealer?

    Ik heb mijn Duster op 11 mei besteld, verwachte levertijd 12 weken, later een brief en telefoontje ontvangen van de dealer dat de levering staat op week 35 (1e week september)

  • Vonk

    Dat is niet verkeerd. Ik hoopte dat mijn Duster ook eerder zou komen, gezien de toenemende berichtjes van Dusters die geleverd worden,

    maar hij staat nog steeds op eind augustus.

    Deze week nog om een update gevraagd bij de dealer.

    Ik heb hem 6 mei besteld.Heb hem net niet voor mijn vakantie, helaas.

  • deruis/deruis@hotmail.nl

    aan ron 67

    wij hebben de duster 20 mei besteld

    wie weet krijg je vandaag of morgen ook een berichtje dat je duster er al is ??

  • Ron67

    Vandaag heeft de dealer gebeld, Duster Lauréate 4x2 in Gris Platine is binnengekomen! (:D

    Besteld op 11 mei en levering zou plaatsvinden in week 35 (1e week september).

    Volgende week rijden…TOP!

  • deruis/deruis@hotmail.nl

    ron gefeliciteerd met het feit dat de duster is binnen gekomen

    Wij gaan hem morgen ophalen spannend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • frank

    hallo ron waar heb je die duster besteld ik heb er ook een besteld op 14 mei ook een gris platine laat eens horen welke dealer jij hebt groetjes frank

  • HenkM

    Voor de gelukkigen:

    “Follow the Dusters in a Duster” X(

  • Anneke

    Wij hebben hem de 4+4 bruine op 23 april besteld hij staat nu in alkmaar bij de dealer we kunnen hem 18 augustus ophalen.

    We hebben er pas 1 in de buurt gezien.

    Wie heeft er al 1 in de buurt van Alkmaar een 4+4?

  • Ron67

    Hoi Frank,

    Ik heb mijn Duster besteld bij Renault/Dacia dealer Nieuwendijk te Hillegom (heeft meerdere vestigingen in de regio). Prima dealer, vanaf het eerste moment uitstekend geholpen en belofte's worden ook waargemaakt.

    Ik hoop dat ook jij spoedig een telefoontje krijgt, je geduld wordt wel op de proef gesteld heb ik ervaren.

    groet, Ron

  • rgrutter

    Hoi HenkM

    Wil je niet zo vervelend doen met zulke foto's op het forum te zetten.:D

    Daar wordt ik nog meer chagrijnig van. Moet al zo lang wachten op de duster 4x2 ambiance.