Nieuwe auto

• Henk Vredegoor

Ik heb eindelijk mijn nieuwe Sandero Blackline, 18 juni is hij afgeleverd, ik heb er veel plezier mee rijd goed.

alleen een paar kleine dingen , dasboard verlichting is volgens mij niet instelbaar , de interval van de ruitenwisser ook niet jammer dat het voor die prijs van 12.000 euro niet af had gekund?

weet iemand of dit te leveren is,( zelf te maken)

Vr. Gr. Henk

• Avaka

Nee, is niet instelbaar / af te regelen. Kan je ook niet bestellen, het zit er gewoon niet op. Zelf iets maken kan vast wel.

• ger 52

vroeger had je van het merk hella een relais waarmee je de interval kon regelen.

omdat vrijwel alle auto's een interval standaard is vraag ik me af of dit nog leverbaar is. kijk ook eens op rommelmarkten, daar kom je de gekste dingen ui vervlogen tijden tege.

• RichardMCV

Dashboard verlichting regelbaar? mag ik vragen waarom? echt fel is de verlichting niet en als hij eenmaal ingesteld is blijf je er meestal wel vanaf.

Mijn vorige auto had het wel maar daar kwam ik nooit aan die knop……

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• GJ

Als je overdag de verlichting aan doet, is het dashboard slecht leesbaar. Dan zou het handig zijn dat je zelf de helderheid kunt instellen.