verkocht

• maarten

Na 2,5 jaar heb ik hem dan toch ingerolen mijn logan. Ik ben weer terug gegaan naar peugeot. Ik heb er met plezier in gereden maar wilde toch weer een peugeot.

Na veel passen met de koffer van mijn groot instrument ben ik gevallen voor de 307 break.

Wens via deze weg de logan rijders veel plezier verder in hun wagen.

Groet Maaarten

• Avaka

Afscheid nemen is moeilijk………..

• Sjaak

Beste Maarten,

Met alle respect voor je keuze: denk je nu echt dat het de gemiddelde lezer van dit forum iets uitmaakt in wat voor auto je gaat rijden na je Logan? Kunnen we het forum een beetje lezenswaardig houden?

Sjaak

• Daisy Dacia

@Sjaak: en denk jij dat het de gemiddelde lezer van dit forum iets uitmaakt, dat jij Maarten's bericht niet lezenswaardig vindt?

• Avaka

Maarten was in ieder geval zo verknocht aan zijn Daas dat HIJ het de moeite waard vond om dat hier even te melden.

Daar kan toch niemand tegen zijn?

Maarten voelt zich nog steeds betrokken en neemt met weemoed afscheid. En zoals gezegd doet dat pijn.

Een klein beetje maar. Het is immers maar een auto ……………… 8-)

• LED-Lightning

Leuk dat je hier even een berichtje aan wijdt maarten! Veel plezier met je nieuwe auto en misschien…tot ziens?

• PD3JCW

Beetje jammer van die “domme opmerking”….. veel plezier met je nieuwe aanwinst ! en vele veilige kilometers gewenst !!!!

• ger 52

Ach, we staan 1-1.

Ik ben van een 307SW overgestapt naar een Duster.

Maarten, veel succes en veilige kilometers in je Peugeot

• bigtieske

Durf ik best te schrijven hoor.

Dacia Logan 1.6 Laureate kenteken van december 2007 41.000 km gereden inruilprijs 8,750,00

• Piet

Wij zijn ook wezen informeren naar de inruilprijs als we een Sandero Stepway zullen kopen.

Onze Logan 1.6 16 klepper van juli 2007 met 50.000km op de klok brengt in Aalsmeer wel 5500 euro op…………Ik denk dat we er nog maar een jaartje of 10 mee verder gaan rijden want van dit soort prijsjes word ik niet vrolijk.

Piet :S