Ik heb mijn Sandero een jaar geleden gekocht bij Terwolde in Groningen. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Eind mei garantieverlenging aangevraagd (aanbieding tot 31 juni), tot op heden, 12 juli, geen bericht. Volgens Terwolde wachten ze op bericht van Dacia.
Vandaag voor een kleine beurt (10.328 km gereden) geweest.
Problemen: geel schuim komt onder de bekleding van de voorste stoelen vandaan, achterbankbekleding rafelt. Op de achterbank heeft het afgelopen jaar alleen een tas gestaan.
Bij het ophalen zegt Terwolde de zaak te hebben gerepareerd. Bij thuiskomst blijkt dit niet het geval. Nog steeds komt er geel schuim onder de bekleding vandaan. De rafels hebben ze eraf geschoren.
Ander probleem: de auto piept/kraakt bij het wegrijden in de bochten en over drempels. Is ook niet verholpen, probleem bestaat nog steeds.
Auto opgehaald, rekening 181 euro:
werkloon e 76,45
hulpstoffen, milieubijdrage, oliefilter 16,92
Elf evolution sxr 5w40 58,73
BTW 19 % erbij, in totaal 181 euro.
Vervolgens staat de auto langs de kant van de openbare weg, maar ze hebben de auto niet op slot gedaan. Genoeg voorbijgangers die hadden kunnen inbreken.
Kaartje vervolgafspraak staat nog steeds op vandaag, geen idee wanneer de auto voor de volgende beurt moet.
Ik weer terug naar binnen, mijn beklag doen, medewerker van Terwolde zegt niets, maar haalt zijn schouders op.
Dit lijkt meer op klanten wegpesten dan op klantenbinding. Zijn er meer mensen met deze ervaring bij Terwolde ? En kan ik grote en kleine beurten aan mijn Sandero ook door een andere garage laten doen ? Of vervalt dan mijn recht op garantie ? Als die garantie al uberhaupt iets waard is.
Groet,
Dirk