Op 24 juni heb ik mijn Duster besteld die ik in september hoop te kunnen ophalen. Aangezien ik nogal twijfel over het Robuust Pack heb ik met de dealer afgesproken dat ik deze eerst kan komen bewonderen op een eerder af te leveren Duster. Dit zal echter pas eind augustus zijn. Nou vroeg ik mij af of er lezers op dit forum zijn die al een Duster hebben met het Robuust Pack en waar dit Pack precies uit bestaat. Daar is namelijk nogal wat onduidelijkheid over omdat in 3 verschillende Dacia-folders iets anders staat :
In ‘Dacia Duster’ > spatlappenset, wielkastverbreders en zijpanelen; zonder vermelding van prijs
In ‘Dacia Duster Accessoires’ > wielkastverbreders en zijpanelen (dus ZONDER Spatlappenset); 649 Euro
In ‘Alle accessoires voor uw Dacia’ pagina 23 > zijbeschermingen (waarsch. zelfde als zijpanelen), schermverbreders (waarsch. zelfde als wielkastverbreders), sidebars en verchroomde uitlaatpijp (dus ZONDER Spatlappenset en MET sidebars en verchroomde uitlaatpijp); zonder vermelding van prijs.
Hopelijk kan iemand die al een Duster met Robuust Pack heeft verheldering geven. Ook vwb de kosten.