dagteller/klokje

  • Ronald

    Wij hebben sinds Maart 2010 een Stepway en zijn er zeer te spreken over.

    Maar hebben een probleem met het afstellen van het klokje en het gebruik van de dag teller.

    Als ik de dag teller wil gebruiken druk ik een keer het knopje in,dan moet ik hem weer indrukken om hem

    op nul te zetten.

    Dan gaat opeens de minuten van het klokje lopen,en als ik de uren wil veranderen moet ik vele malen drukken.

    Wat doe ik niet goed? en kan dit ook makkelijker?

  • Opa rené

    Ronald Schreef:

    ——————————————————-

    > Wij hebben sinds Maart 2010 een Stepway en zijn er

    > zeer te spreken over.

    > Maar hebben een probleem met het afstellen van het

    > klokje en het gebruik van de dag teller.

    > Als ik de dag teller wil gebruiken druk ik een

    > keer het knopje in,dan moet ik hem weer indrukken

    > om hem

    > op nul te zetten.

    Hier gaat het dan ook fout!

    Druk één keer, en houd hem ingedrukt.

    De dagteller gaat dan naar nul.

    Dit geldt voor alle modes die je wilt reseten.

    Tipje, leer de volgorde uit je hoofd, zelf had ik ook aan het begin deze ‘problemen’.

    > Dan gaat opeens de minuten van het klokje lopen,en

    > als ik de uren wil veranderen moet ik vele malen

    > drukken.

    > Wat doe ik niet goed? en kan dit ook makkelijker?

  • LED-Lightning

    Kijk ook even in de handleiding, daar wordt een en ander duidelijker. Even uit mijn hoofd:

    Dagteller op 0 zetten = eerst dagteller tonen dmv knopje, dan knopje weer even ingedrukt houden voor het resetten

    Tijd instellen = toon het totaal aantal kilometers en houdt het knopje ingedrukt

  • wimpie

    Niet net als ik ook altijd doe, eerst naar de knoppen, maar even het boekje er bij dan wijst het de weg vanzelf !!!!

  • Andreas

    Ik heb een Dacia sandero stopwatch heb een probleem met de benzine meter nou zeggen ze bij de Renault garage de zekering van het klokje eruit halen en opnieuw er in doen dan reset het zich maar weet niet welke zekering dat is