Fijn artikel, dank u voor het plaatsen.
Ik vind het wel spijtig dat er gewag wordt gemaakt van het feit dat o.a. ESP en parkeersensoren ‘not available’ zijn.
Dit klopt dus niet hé, zowel ESP als parkeersensoren (of achteruitrijradar zoals vermeld is in de Belgische accessoire prijslijst) zijn wel degelijk beschikbaar als respect. optie en/of accessoire.
Ik weet wel, dit foutje in de berichtgeving is niet de schuld van xtermi, maar ik vond toch dat dit moest worden rechtgezet.
Vr.gr.
Zwad
Technisch gezien lijkt het me juist dat ESP “not available” is.. hier wordt immers de 4x2 getest en die is niet te bestellen met ESP…..
Groetjes,
Richard, www.daciamodellen.nl
Deze objectieve test wordt u aangeboden door:
Test de Duster nu zélf bij:
Terwolde Groningen
Odenseweg 1
9723 HA Groningen
T 050-544 57 11
www.terwolderenault.nl
Het is leuk hoor, die “autotests” in de lokale krantjes (ongeacht het merk auto overigens), maar je kan beter de folder lezen. Daarin zijn de foto's mooier afgedrukt.
Terwolde heeft alleen maar de Duster ter beschikking gesteld. Uiteraard wordt hun naam dan genoemd.
Waarom zou een autotest / rij impressie van een lokaal blad onder doen voor de zogenaamde gevestigde orde?
De test is zeer uitgebreid en met veel tekst en uitleg omschreven. Zit zelfs een video bij.
Komt bij mij professioneel over. NB: Doen ze altijd bij dit ‘lokaaltje’.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?