goedkope Duster?

• ger 52

Een maand rij ik nu rond in de Duster Laureate. Zoals iedereen die deze auto kent, een geweldige fijne auto. Goed zitconfort, prettig rijgedrag, goed zicht en een bagageruimte waar anderen jaloers op worden. Toch krijg ik regelmatig te horen “ is dat niet die goedkope auto?”. Omgerekend in oude guldens ben je een dikke 40 mille kwijt, maar mijn keus was Value for money, en laat het nu ook eens een hele goede auto zijn! Wie herkent dit gedrag van anderen?

• Anthony A van den Berge

Ja, dit is zeer herkenbaar, het zijn veelal mensen die jaloers zijn en die met een gedateerde bak rijden of ze hebben een auto van de baas die ze moeten inleveren bij ontslag. Mijn Stepway komt op ruim 30000 gulden, goedkoop toch of hebben wij VEEL auto voor dat bedrag. Veel geluk met je Duster en laat het gewoon over je heen gaan, jij hebt hem en zij niet.

• Opa van Benjamin

Het is ook DIE goedkope auto. Maar wel een voor de wat slimmere berijders.

De Dacia rijders weten wat ze gekocht hebben, die weten ook wat afschrijving is.

Ik schrijf liever 50% af van € 17000 dan van € 34000.

Elk moment kan mijn Duster Laureate arriveren. Met weemoed neem ik afscheid van mijn Logan Laureate.

Die auto heeft bewezen dat goedkoop beslist geen slechte koop is geweest. De enige onkosten aan deze auto waren de onderhoudsbeurten. Maar ja, daar weten jullie alles van. Kwaliteit voor minder geld.

Wie het laatst lacht, lacht immers het beste.

• suzuki

dat zijden ze destijds niet van de baleno station ,dat was een zeer complete goed uitgevoerde auto .

Nja airco en electrische ramen enige wat deze wel had en de duster niet is een regelbare interval ,de jap had geen centrale op afstand ,omgerekend trouwens net zo duur en net zo plastic als ze de duster willen laten overkomen.

Reacties die ik krijg zijn trouwens allemaal lovend niet een negatief ding gehoord.

• GJ

Qua ruimte en prijs zijn “wij” MCV rijders toch een stuk beter af volgens mij…..