ANWB aan de ene kant kritisch aan de andere kant slordig

• midget

Artikel van de Duster gelezen in de kampioen met de kritiek kan je het wel of niet eens zijn. Het is maar wat verlang je van de auto.

Slordig is echter wel dat in de financieel staat dat de garantie 100.000km of 36 maanden is terwijl toch algemeen bekend is dat de garantie 100.000km of 60 maanden

• adriaan van Hoorn

ach, anwb maakte in het verleden wel meer zeperds. destijds had je het anwb keurmerk. Had niets te maken met kwaliteit maar tegen betaling van een x bedrag mocht een leverancier het voeren. Een fabrikant van een stabilisator voor caravans vertikte om aan deze waanzin mee te werken. Daardoor werd in “ testen” altijd deze stabilisator genegeerd of ontraden. De rechter moest er aan te pas komen en de anwb heeft het keurmerk de prullenbak ingedaan. Ieder geoefende automobilist krijgt, als hij dat wil de wielen vrij van welke auto dan ook. Feit is dat het image van de duster naar de kloten is, dankzij onze wielrijdersbond.

• wimpie

Trouwens volgens de ANWB kan een auto voor die prijs aangeboden, nooit goed zijn, ik heb nog geen enkele keer door de ANWB iets positiefs over Dacia gelezen, welk type dan ook !!!!!

• Opa van Benjamin

adriaan van Hoorn Schreef:

——————————————————-

> Feit is dat het image

> van de duster naar de kloten is, dankzij onze

> wielrijdersbond.

Mij kan dit imago niets schelen. Ik maak zelf wel uit of ik iets goed of slecht vind.

Opvallend is steeds dat niet Dacia rijders alles vinden aan, op, over en onder de auto.

Mijn eerste Dacia was net zo onveilig. Ik heb zelfs schade gehad. Een boerenlul met een veilige auto mijn geparkeerde onveilige Dacia ramde (€ 1400.00 schade). Onverstandig dat ik ben, ik heb ondanks de ANWB een Duster gekocht en deze rijdt m.i. heel veilig.