De showroom van Kerres Heerlen wordt volgens mij minimaal 1 maal per jaar leeggehaald voor een grote occasion-show.
Liefke1970 Schreef:
——————————————————-
> Hallo,
>
> Wij hebben afgelopen vrijdag (ja op vrijdag de 13e
> ) een nieuwe Dacia Logan:D gekocht bij garage
> Heurkens in Roermond. Zelf wonen we in Heerlen,
> daar zijn we eerst geweest maar daar werden we
> gevoelsmatig niet serieus genomen. Nou weten we
> ook dat Kerres (renault dealer zuid-Limburg)
> failliet is gegaan en overgenomen door Hekkert
> (opel dealer zuid-Limburg) waar we niet zo'n hoge
> pet van op hebben. Bij Kerres zeiden ze dat de
> eerste beurt zou moeten plaats vinden bij 15000 km
> en we dan moesten denken aan 320 euro. Nou heb ik
> in dit prikbord al gelezen dat er grote
> verschillen zitten tussen de diverse garages wat
> betreft onderhoudsbeurten. Is er iemand hier die
> weet waar wij in (zuid) Limburg het beste terecht
> kunnen voor de onderhoudsbeurten?
>
> Grtz, Ineke
nou ineke wij komen uit kerkrade en bij kerres heerlen(jammer genoeg)een dacia sandero 1.2 limettet idition.
en onze zoon in de zelfde week een renault clio,verkopen kunen ze als de beste maar servies ho maar.
nu een antwoord op je vraag bel de bovag en stel daar je vraag over beurten.
heeft mijn man ook gedaan je kunt naar iedere willekeurige bovag daeler voor je beurten met behoud van garantie.
heb je iets aan de auto in garantie kunnen wij naar een garage in geulle en die gaat met onze auto ja leest het goed naar kerres sittard.
succes verder en de beurten zijn buiten de daeler om ook veel goedkoper de helft wat het scheeld.
maar servies ho maar
Gelukkig herken ik Kerres Heerlen hier niet in. Tot nu toe geen enkel probleem met Kerres. Ben vanmiddag nog even met de Duster langs geweest i.v.m. een los zittende beschermkap in de kofferruimte. Probleem is direct opgelost door een zeer vriendelijke en behulpzame “magazijn-meneer” (tu) .
Hallo,
Wat Liefke inderdaad bedoeld is dat in het pand waar Kerres tegenwoordig zit, voorheen Daewoo/Mitsubischi Autohome Caubo zat. Deze is failliet gegaan in 2004 (!) Mijn schoonouders hadden destijds wat problemen met de levering van het kenteken bij Caubo. Achteraf bleek vanwege financiele sores van Caubo. Kerres heeft daarna het pand betrokken. Zij zaten voorheen in het pand waar nu het Citroen deel zit, naast de kwikfit.
Zelf inmiddels als klant en aspirant koper bij Kerres geweest. Als klant geef ik Kerres een hele dikke voldoende. Altijd netjes geholpen, zelfs op zaterdag ooit voor niets twee remlichtjes laten vernieuwen :-) . Als aspirant koper ook tevreden. Belangrijkste blijft echter… Zorg dat je zelf ook geinformeerd bent als je iets gaat kopen.
Van plan binnenkort een Dacia aan te schaffen. Dan ga ik er graag weer terug.
peter uit landgraaf
ja gelijk heb je met kerres heerlen.
is echt wel een zooitje daar.
we kunnen er een boek over schrijven.
maar 1 ding is zeker je beurt mag je bij iedere bovag aangesloten garage laten uitvoeren.
ze wilde ons ook met 15.000km de beurt laten doen.
de eerste controlle beurt was 65 euro redelijk in prijs.dan zijn we tot 30.000ervan af.
en wij laten de beurten bij R&R in geulle doen.
daar hebben we de lpg gasinstalatie laten doen.
en bovag aangesloten dus voor onderhoud gaan we daar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?