Duster met donkere koplampen

• Geinponem

Als ik het goed begrepen heb worden er standaard ‘donkere’ koplampen geleverd bij een 4x4.

Op een 2x4 worden standaard ‘chrome’ koplampen geleverd. Je kunt hier bij je bestelling niet voor kiezen.

Nu is mijn vraag op ik op mijn 2x4 Duster alsnog donkere koplampen kan monteren. Zo ja: waar zijn die te bestellen.

Of is er toevallig iemand met een 4x4 die de koplampen wil ruilen?

• Geinponem

Eerder vandaag heeft PD3JCW is een andere discussie het antwoord gegeven op de vraag of de donkere koplampen apart te bestellen zijn:

lzparts.de.

Misschien dat anderen er nog hun voordeel mee kunnen doen.

Ik vind het zelf nog wel vrij prijzig. Dus mijn aanbod blijft: als iemand met een 4x4 zijn standaard donkere koplampen wil ruilen voor mijn chroome koplampen (?).

• remcora

zal lekker veel licht geven!!! donkere koplampen. Lijkt mij ook weer een reden om de anwb te bellen. zeker de belgische uitvoering.

• LED-Lightning

remcora,

De Sandero Stepway heeft ook zwarte koplampen, daar is niets Belgisch aan. Dit betekent dat de koplampen zwart zijn behalve op de plaatsen waar de lampen zitten en reflectie benodigd is, daar is het wel nog steeds chroomkleurig. Bij de overige modellen zijn de koplamp units compleet in chroomkleur uitgevoerd.

• fokhorn

Probeer deze site maar eens

http://lzparts.de/index.php?page=categorie&cat=2

Die heeft donkere units voor de Duster

• remcora

het was gewoon een grapje. Donkere koplampen vind ik komisch overkomen.

Ik had overigens nog nooit verschillen gezien, dus zal eens opletten.