Raamslinger

• edwin

:)-DHeeft iemand al geprobeerd om ze raamslinger te demonteren en hem iets anders terug

te plaatsen zodat ik niet meer met me been er tegen aan zit

gr edwin

• ger 52

kijk eens op

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTEwNTQxMDY2MDU=?direkt_aufriss_area=SHOP_B2C_TAB_CAR&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub8&aktiv=8&navi=oben_1

Geen idee of dit past, maar een handige doe het zelver zou hier iets mee kunnen doen.

• Avaka

Volgens mij zit die slinger gewoon erop gedrukt. Je kunt de slinger er af halen door hem naar je toe te trekken op het centrale asje. Even een slag draaien en hij zit goed.

• DerRudy

Ik begrijp wat Edwin bedoelt, hij zit waarschijnlijk met zijn knie tegen het zg ‘Lange’ gedeelte aan (had hier ook altijd last van).

Je kan het zelf doen door met een haakje achter het zg ronde gedeelte het (hoefijzer) veertje voorzichtig los te halen, daarna kan je hem in elke stand weer terugplaatsen.

Maar als je hetzelf niet zit zitten, vraag het je dealer (tijdens een onderhoudsbeurtje).

Succes

Ruud

• pieter

Als je de bekleding naar achteren drukt,zie je in de raamslinger een harpveertje zitten.Deze kun je dan verwijderen en pak je het raam slingertje er zo vanaf.Succes.