ruitenwissers duster

• Zorro

:)Gisteren ook Valeo's gemonteerd.Gebruik ze al jaaaaren.En hebben ook nog een slijtage indicator.Goeie soepele en vooral propere wissers.

• jwhas

Hallo Henk,

Ik ben ook niet erg enthousiast over de originele wissers van de Duster.

Zijn de Bosch Aerotwin wissers zondermeer uitwisselbaar met de originele wissers of moet je een speciale ombouwvariant aanschaffen. Heb je eventueel de Bosch artikelnummers nog?

• ger 52

vanmiddag aldi wissers gekocht, lijken op bosch, doen het veel beter dan de originele. kost maar 13,99 per stel!!!! koop de universele met maat 550 en 500 mm. past precies. Duster staat niet op de doos, maar is geen probleem. zijn makkelijk te monteren en houden de ramen veel schoner en de wissers zien er beter uit.

• HenkM

Zo uit mijn hoofd meen ik AR801S maar reken me hier niet op af. Vraag in de winkel of je ze mag “passen”.

Er zijn geen extra adapters nodig.

• petervand

Vraag aan ger 52

Is er een speciale reden waarom je ze niet een maatje groter genomen hebt? Zie dit lijntje : Links 60 cm en rechts 55 cm.

• ger 52

links 55 en rechts 50 past precies naast elkaar. Nog een maatje groter ben ik bang dat ze elkaar net raken. Het zijn echt flatblades, ze liggen namelijk in benedenstand precies naast elkaar. dus spotgoedkoop voor 13,99 per stel bij de Aldi. Ze lopen veel mooier dat de originele. Ik ga er nog een paar halen.

• frank

vandaag nieuwe wissers gemonteert bosch 55 cm aan beide kanten past perfect en een droge ruit zonder strepen en de wissers passen perfect gaan moi langs elkaar heen en genot voor het oog iets groter op die ruit

• rien

ger 52 Schreef:

——————————————————-

> vanmiddag aldi wissers gekocht, lijken op bosch,

> doen het veel beter dan de originele. kost maar

> 13,99 per stel!!!! koop de universele met maat 550

> en 500 mm. past precies. Duster staat niet op de

> doos, maar is geen probleem. zijn makkelijk te

> monteren en houden de ramen veel schoner en de

> wissers zien er beter uit.

Ik zie die ruitenwissers niet in de folder. Zijn die nu te koop??