Duster geen type goedkeuring RDW

• midget

Ik heb ook renault nederland gebeld en kreeg te horen dat de rdw wat achterstand had en dat het vanaf maandag weer normaal was.

Ook even bij de dealer langs geweest kenteken van mijn duster is gisteren afgegeven met de letters NFK.

Dus ik denk aan een storm in een glas water.

• RonG

Klopt Frank,

Ben zojuist gebeld door servicedesk van Dacia.

Ze zeggen alleen niet wat er precies veranderd is.En ik zou dat wel graag willen weten.

Maar betekend nog dat ik dan pas op zijn vroegst donderdag de auto kan hebben.

Gr. Ron

• Geinponem

Mijn Duster Laureate 2x4 in zwart kan ik als het goed is 27 augustus ophalen. Net even de dealer gebeld nav bovenstaande en die bevestigde het ook. Hij kon echter niet zeggen of ook mijn Duster wordt vertraagd. Volgens hem is het puur administratief en willekeurig. De ene Duster of Clio heeft er wel last van de andere niet. Hij heeft er tot nu toe in elk geval geen patroon (bepaalde uitvoeringen of assecoires) in kunnen ontdekken. Er staan bij hem nu al 3 Clio's die eigenlijk al afgeleverd hadden moeten worden maar die door deze perikelen een week zijn uitgesteld.

Jammer natuurlijk dat het misschien iets langer gaat duren, maar in mijn geval zou ik hem toch al eerder krijgen dan verwacht (eerste inschatting was sept/okt; ik heb hem eind juni besteld).

O ja: de dealer bevestide nog dat het allemaal zeker niets te maken heeft met de ANWB-tests.

• frank

ron ze vertelde mij dat er een voorlopige goedkeuring was voor de duster de officiele schijnt 6 tot 8 weken te duren en die is nu binnen en word vanaf maandag in gebruik genomen schijn t niks aan d ehand te zijn ws alleen een papieren kwestie wel vervelend voor jou hoop dat je toch veel plezier met je duster hebt en ik d eweek erna groetjes misschien komen we elkaar eens tegen woonin helmond en krijg precies dezelfde als jij

• RonG

Ok dan zal het wel zo zijn, maar raar dat ik van de importeur helemaal geen antwoord hierover kreeg en jij weer wel.

Ook maar willekeur denk ik dan.

.

Had tegen die gast van de importeur gezegd dat ik nu wel weer een week extra risico loop met de auto die verkocht is.

Moest ik maar voorzichtig zijn, ja duh ik zit alleen op de weg zeker:X Wan pipo zeg.

Nou dat was we ff het verkeerde antwoord, Ik had al geen goede zin meer na het telefoontje van de dealer. Dus die kon wel merken dat ik geirriteerd was.

Nou ben ik echt geen doemdenker maar stel dat de dealer morgen op de fles gaat dan ben ik dus wel alles kwijt, geen auto en geen geld want dat is dus overgemaakt voor morgen.

Ik wacht ongeduldig af tot ze bellen dat ik m kan gaan halen.

Baal er wel heel erg van, ik had m morgen graag in ontvangst willen nemen

Gr. Ron

• DerRudy

Vaak zijn dit administratieve problemen, een Dealer registreert de wagens nl per bulk bij de RDW.

Maar dan dient de BPM en BTW AL afgedragen TE ZIJN, de Belastingdienst is immers geen ‘Bank van Lening’.

De Belastingdienst is wat voorzichtiger geworden na de affaire Kroymans.

Dit zijn vaak de bekende problemen; maak maar eens geld over op vrijdag, de ontvanger kan pas maandag beschikken over het geld.

• adriaan van Hoorn

Nu met EPS????????????????????

• frank

ron ik heb het nummer gebeld van dacia ivm het omvallen van de duster door de anwb is een informatienummer gekomen over d eduster en daar werd dit verteld nummer is 0900 9998700

• ghostDuster

adriaan van Hoorn Schreef:

——————————————————-

> Nu met EPS????????????????????

bedoel je ESP ???????????????????

• Avaka

Omvallen van de Duster??????

Jij maakt het wel heel erg bont frank!