Duster geen type goedkeuring RDW

• Ron67

Iets betalen voordat je het in handen hebt blijft altijd een risico. Zorg dat het bedrag op je betaalrekening staat, een dag voor de aflevering bel je de bank met de mededeling dat je de andere dag een groot bedrag wilt pinnen. Op deze wijze heb ik al mijn auto's betaald, geen enkele dealer heeft hier moeilijk over gedaan. Het zogeheten boter bij de vis!

De dag van aflevering je pinpas eerst gebruiken voor het voldoen van de auto, daarna kun je ook weer “normaal pinnen”. Doe je dit voor de transactie voor het voldoen van de auto dan komt het beschikbaar gestelde grote bedrag te vervallen (veiligheid).

Ik hoop dat je de Duster snel kunt ophalen en wens je alvast veel rijplezier! Ik heb mijn Duster nu 8 dagen en geniet elke dag, inmiddels 2 grote ritten gemaakt en bevalt prima (tu)

Groet, Ron

• mart

Ik rij van af dinsdag mijn duster kenteken NDR

super

niks aan de hand met het krijgen van het kenteken

• Jubbels

Inderdaad, boter bij de vis. Maar dit grote bedrag pinnen kan niet bij alle banken, bij de ING niet.

Daarom heb ik vorig jaar het bedrag afgehaald, moet je wel enkele dagen van te voren reserveren, en de auto, toen hij op mijn naam stond, contant betaald.

• harryzwol

@ RonG, maak nooit je geld over voordat je de auto in ontvangst gaat nemen, volgens mij moet iedereen dat inmiddels wel weten na de faillissementen van afgelopen jaar!!

Als de dealer waar je de auto kocht daar niet mee accoord gaat, had je de auto simpelweg daar niet moeten kopen!!

Altijd ter plaatse bij het in ontvangst nemen van je auto via internet betalen met je internetbankieren, ideaal.

Laat dit een les zijn voor iedereen!

M.v.g. Harry

(Ps., ik heb het geld voor mijn logan een dag later overgemaakt, in eerste instantie was het mislukt, en ik kreeg mijn auto gewoon mee op basis van goed vertrouwen!)

• frank

hA ron morgen meteen werk van maken de kentekens zijn weer vrij gegeven dus ff aktie bij janssen maken dat het snel binnen is hoor wel van je of het lukt

en des noods maar na je werk afleveren kunnen wel ff wachten daar heb je al zo lang moeten doen

• GJ

Ik kreeg bij Indumij gewoon een factuur mee die ik binnen 14 dagen kon betalen. Dat is pas echt netjes van een dealer.

• john

Vorigeweek woensdag 18-8-2010 in Delfgauw mijn Dacia Duster 1.6 16V110 4x4 Laureate kleur zwart kenteken .. NDT.

Rijd prima en geluid is minder dan mijn oude Suzuki Grand Vitara.

• Ronny

Ik heb mijn dealer gebeld en hij wist van niets over vertragingen en mijn kenteken NFH is ook bekend

Dus woensdag volgens planning wordt die geleverd.

• RonG

Hehe eindelijk.

Kenteken is bekend, kan de Duster as woensdag gaan ophalen.

Toch veel verschillende reacties hier gelezen, dat de ene dealer nergens last van heeft en de andere juist wel.

Vind het nog steeds een hele rare zaak en ik ben er best wel kwaad over.

Het kost mij wel extra verlof en een toch een hoop ergenis.

Ik verwijt mijn dealer niks, die doen echt hun best voor mij maar de importeur destemeer.

Gr. Ron

• ger 52

Mensen, en webmaster (ook een mens) gelieve einde te maken aan deze discussie want die gaat nergens om. Blijkbaar krijgt een importeur een x aantal kentekens voor bepaalde types. Als ze op zijn moeten ze er weer meer bestellen. Misschien kost dat een paar dagen extra, maar dan heb je ook wel wat.

Er valt niemand hier iets te verwijten……………….