Ger,
Je hebt helemaal gelijk maar deze hele discussie heeft mij wel een nerveus weekend gebracht.
ger 52 Schreef:
——————————————————-
> Mensen, en webmaster (ook een mens) gelieve einde
> te maken aan deze discussie want die gaat nergens
> om. Blijkbaar krijgt een importeur een x aantal
> kentekens voor bepaalde types. Als ze op zijn
> moeten ze er weer meer bestellen. Misschien kost
> dat een paar dagen extra, maar dan heb je ook wel
> wat.
> Er valt niemand hier iets te
> verwijten……………….
Nou hier ben ik het niet met je eens.
Er zijn afspraken gemaakt die niet nagekomen kunnen worden omdat de importeur en de RDW hun zaakjes niet tijdig geregeld hebben.
Ik heb me aan mijn afspraken met de dealer gehouden, netjes en optijd betaald en alles geregeld. Dan wordt ik doodleuk een dag van te voren gebeld dat het niet doorgaat. Dan denk ik dat je kwaad en teleurgesteld mag zijn. En als je bij de importeur informeert over hoe en wat wordt je van kastje naar de muur gestuurd en zelfs niet serieus genomen. Zij geven de RDW de schuld en de RDW zegt dat de importeur het niet goed geregeld heeft.
Dat uiteindelijk alle risiko's bij mij liggen wordt niks over gezegd.
En dan kun je zeggen wat maakt een paar dagen uit. Nou dat kan nog wel eens heel erg veel zijn.
Ik kan schade krijgen op mijn eigen auto, en wie betaald dat dan? De dealer kan ook zomaar op de fles gaan, denk maar eens aan croymans en HDMG groep die waren ook in een dag weg. Dan ben ook alles kwijt want je staat staat dan wel helemaal achteraan op de lijst.
Ik denk dat er dus weldegelijk verwijten gemaakt kunnen worden. Ik vind het nu nog steeds een hele slechte zaak van de importeur en van de RDW.
Gr. Ron
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?