Bevestiging Tom Tom in Duster

• Mathijs

Ik heb de Duster nu 3 weken en sinds die tijd zit de houder al op de ruit.

Ook op mijn vorige auto, Suzuki SX4, heb ik nooit problemen gehad met de zuignapbevestiging.

Je ziet wel wanneer je de bevestiging eraf haalt een kring.

Maar effe vegen met een microvezeldoekje en alles is weg.

• hoeijenbos

Volgens de folder zit er in de dacia sandero wel zonwerend glas, wat dat ook moge

wezen.

gr kees

• HenkM

In de Sandero van mijn schoonouder zit i.i.g. geen zonwerend glas. Wel getint glas (hebben trouwens bijna alle Dacia's).

• hoeijenbos

overigens led lightning nog bedankt voor je foto de oplossing is zoals zo vaak simpel,

je moet er alleen wel opkomen. dit is voor mij ook de oplossing van

bevestigen van de tom tom.

ik ga morgen naar halfords kijken.

gr kees

• Arie B

Op de site van Tom Tom staan op dit moment diverse uitvoeringen van navigatie systemen voor op het desdoard, persoonlijk vind ik het Bleu&Me -Tom Tom for Alfa Romeo het beste systeem voor het plaatsen van een navigatie houder en de prijs valt ontzettend mee € 29.95 (maar bij tom tom komen er nog wel kosten bij)

dus even bestellen bij de winkels in de buurt oa. BCC, Dixons, Dynabyte, Halfords, Kijkshop of Mediamarkt.

Ook de mogelijkheid te bestellen bij Wehkamp.

Groet Arie B.

• frank

ik heb een duster nu ruim een maand en heb mijn tom tom op een vaste steun laten zetten met een directe aansluiting dus geen gekloot meer met een snoer

de steun is van brodit zit tegen de linker raam stijl aan klik er de tom tom op en klaar nergens geen omkijken meer naar werkt perfect mooi in het gezichtsveld en je hebt de aansteker plug nog gewoon vrij plus het voordeel dat het er netjes uit ziet en geen draad meer los door de auto