Radio stuurkolombediening Duster

• Willem

We zijn inmiddels een week de trotse genieters van onze Duster. Geen klachten en de aflevering bij ter Wolde in Veendam is prettig en correct verlopen. Een minpuntje is voor ons de simpele radio waarvan het frontje niet afneembaar is, echter een andere radio plaatsen met behoud van stuurkolom bediening schijnt niet zo eenvoudig te zijn. Wie weet hier meer van en weet misschien welke radio,s geschikt zijn. Ik heb nog een goeie Pioneer DEH-55BT maar deze schijnt niet te kunnen.

• AutoKiosk NL

Je Pioneer koppelen, gaat niet lukken. Je had natuurlijk tijdens de aankoop al even moeten kijken, maar er is goed nieuws: autoradio's worden nauwelijks meer gestolen en zeker geen eenvoudige radio's. Aan stuurbediening gekoppelde radio's laat het dievengilde overigens al meteen links liggen. En hoe eenvoudig ook, de radio klinkt best wel goed.

• RonG

Heb in mijn Duster ook de standaard autoradio met stuurkolombediening.

En ik moet zeggen de radio klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd, is gemakkelijk in de bediening.

Wel ff naar persoonlijke smaak de hoge en lage tonen wat afgesteld en de loudnes op ON gezet. Ik ben tevreden en geen dief die er naar kijkt8-)

Gr. Ron

• PD3JCW

Bijn alle kenwood's kun je aansluiten op een fabrieks stuurbediening, en volgens mij ook de meeste sony's.

je hebt alleen wel een adapter nodig waar je al gauw 75 euro voor kwijt bent……..

• joost1949

Het is natuurlijk maar net wat je wilt en wat je van een radio verwacht. Maar met “standaard” radio in de Duster is helemaal niets mis.

• Willem

Dat ben ik wel met je eens Joost maar ik had graag het frontje afneembaar zodat je niemand op verkeerde ideeen brengt.

Een auto inbraak voor de opbrengst van misschien 10 euro brengt je wel een hoop narigheid.

• frank

ik heb in mijn duster een pioneer type deh 6200 bt met bluetooth en aansluiting voor usb stick nooit geen cd meer in auto nodig 2 gb stick goed voor 15 uur muziek en de bluetooth werkt perfect telefoon net zo goed als dat je hem vast hebt prima en gebruiksvriendeloijke radio ook de speakers van pioneer 4 stuks gratis laten inbouwen bij de dealer en 200 euro goedkoper dan het standaard radiootje van dacia vond ik erg duur voor zo'n simpel ding en die stuurbeddieng zit zo ongelukig gewoon op d eradio is veel makelijker want zit op een mooie hoge plaats verder is de duster een dijk van een wagen

• ger 52

heb een beckers grand prix laten inbouwen. zit meteen een goedewerkende handfree set in voor je mobieltje. werkt perfect. heeft donkerrrode display en past uitstekend bij de kleuren die Dacia gebruikt. Heeft niet zo'n kermis-diplay en een overdaad aan multifunktionele toetsen. Beschikt ook over korte golf ontvangst, dus ideaal tijdens de vakantie in het buitenland. heeft een lossen aansluiting voor mp3 speler, cd speler pakt ook mp3. is wat moeilijk leverbaar, maar ik betaalde bij een autoshop in leeuwarden 399,00 euro. radio werd kosteloos ingebouwd door de garage. alleen naderhand de sony speaker naar de achterportieren verplaatst en voor nieuwe, veel beter klinkende pioneers geplaatst. Radio is hoog geplaatst, dus stuurbediening mis ik niet. Front is te verwijderen, doe ik in principe nooit, tenzij geparkeerd in beruchte buurten.

• GJ

En nu nog een keer met hoofdletters, punten en komma's zodat we ook kunnen lezen en begrijpen wat je bedoelt.

• Zorro

Radio met stuurkolom bediening doet het uitstekend.Zit in airco-pack.Met stuurbediening bekijk ik de radio niet eens.Als je echt kwaliteit wil betaal je 10 keer meer.Moet je een Bentley aanschaffen,en dan nog.