Duster nu al kapot....

• PD3JCW

Afgelopen donderdag middag mijn nieuwe duster afgehaald en vanmiddag stond 'ie al

weer op een sleepauto…….

koppelings pedaal afgebroken, je verzint het toch niet. Maar dacht ik, we hebben de Dacia route service nog !!

Nou, stel je daar niet teveel van voor want ze komen de auto halen met een bergings-wagen en dat was het dan.

Geen vervangend vervoer, en maandag als de auto bij de dealer wordt afgeleverd wordt er pas naar gekeken.

En dan vraag je aan de dame bij de route service waarom ik geen auto krijg antwoord ze doodleuk:

“dacia's zijn goedkope auto's en er wordt dus bespaard op deze service…”

Ik ben er nu al klaar mee, maandag eens een paar telefoontjes plegen !

• Morris

Maandag moet ik voor een vraag bij de garage zijn. Zal jou geval gelijk aanhalen en zien wat hun antwoord daarop is. Dit lijkt in iedergeval niet op service!

• Avaka

Vervelend zeg.

De Dacia route service omvat inderdaad geen vervangend vervoer. Dat staat ook keurig vermeld.

Maar waarom heb je je dealer niet gebeld? Die had vast wel een vervangende auto voor je of voor je kunnen regelen.

• HenkM

Het niet leveren van vervangend vervoer staat in de voorwaarden en je dealer had dit m.i. eigenlijk moeten aangeven.

• harryzwol

Beste mensen, er zijn nog dealers die over hun hart strijken, en bij pech of onderhoud gewoon gratis een leenauto meegeven.

Voorbeeld? Segerink en Wolbers Apeldoorn.

Gevalletje dealer vaarwel zeggen.

M.v.g.

• jaap

Ook ik heb een dergelijke ervaring mee gemaakt met de Duster en de route service. Spijt dat ik niet meteen de ANWB, waar ik ook lid van ben gebeld had. Gooi de route service maar overboord kan de dacia nog voordeliger

• riencom

dat is dan dikke pech dat je dit al binnen 1 week gebeurd.

ik weet niet wat jou Duster heeft gekost maar ik vind het te goedkoop altijd maar de opmerking het zijn goekope auto's

• PD3JCW

… zie de dealer maar eens te bereiken om 18:45 op zaterdag avond, dat valt niet mee.

Ik denk toch dat ik maar de pech hulp service van centraal beheer erbij neem in het pakket.

Als ik dit had geweten / gelezen dan had ik nu een leen auto gehad van de verzekering !

• rien

Maar een koppelingspedaal dat zo maar afbreekt? Dat is wel lekker zeg. Het kan natuurlijk gebeuren maar het geeft niet veel vertrouwen.

• DirkW

rien Schreef:

——————————————————-

> Maar een koppelingspedaal dat zo maar afbreekt?

Ja, dat verbaast me ook hogelijk. Kan dat ook met het rempedaal gebeuren, vraag je je dan af 8-)

Ik kreeg bij aanschaf van m'n MCV ook nog een Renault privilegepas, maar ik heb dat net eens zitten bekijken en daar wordt ook alleen gerept over “gratis hulp” bij pech, dus ook daar zal wel geen vervangend vervoer bij zitten….

Dirk