Duster nu al kapot....

• Lien78

Heh, wat naar om mee te maken, en wat zul je enórm balen nu.

Ik stond ook gelijk weer met mijn -gelijk kapot geleverde- Duster bij de garage, en ben 'm een week kwijt geweest. Wat was ik boos! Mar de dealer heeft het uiteindelijk nejes opgelost en nu rijd ik alweer een poos blij en tevreden rond.

Ik hoop voor jou dat ze het euvel snel kunnen verhelpen en dat je nog veel fijne en veilige kms tegemoet gaat!

• adriaan van Hoorn

in de haagse regio rijdt er een servicewagen van renault rond, en komt voor directe hulp.

iedere nieuwe auto kan iets aan kapot gaan, maar zolang het euvel naar genoegen wordt verholpen moeten we niet zeuren.

• GJ

Mee eens. De auto's kosten nog altijd al gauw een half bruto modaal jaarsalaris. En da's nog steeds een hoop geld. Er zijn auto's die goedkoper zijn (maar wel kleiner) waar je wel een volwaardige mobilteitsservice bij krijgt.

• GJ

Waarom mag je niet zeuren? Je geeft als klant duizenden euro's uit, en dan mag je verwachten dat de meest elementaire dingen aan een auto het toch op z'n minst doen en niet afbreken.

• HenkM

Heb je natuurlijk wel een punt maarrrrr,

Als je het weet kun je er rekening mee houden (eigen keus). Ruim 3 jaar geleden werd me dit al duidelijk gemaakt door mijn dealer.

Als je het NIET weet en er gebeurt wat valt het je natuurlijk erg koud op je dak.

• HenkM

Een auto is een nogal complex stuk techniek door allerlei eisen (milieu en veiligheid enz.) is het niet meer genoeg wat benzine en een vonkje in een auto te stoppen en dan loop deze.

Dat er wel eens wat mis gaat is niet meer dan normaal (kijk eens naar de diverse terugroep acties van diverse merken).

Het doet natuurlijk wel pijn als het jezelf gebeurt.

• RichardMCV

`Rekening mee houden… tsja, je weet waar je aan toe bent als je de voorwaarden leest. Het zou de verkoper sieren om dit goed uit te leggen aan de klant.

Overigens, Ik zou hierom niet voor een andere auto gaan. Een dergelijke service is immers relatief eenvoudig zelf te regelen. Hetzij via de bekende servicediensten, hetzij via je verzekering..

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• GJ

Het gaat mij niet om de beperktere inhoud van de service maar meer om de reactie van de mobiltieitsservice die in het openingsbericht staat (“dacia's zijn goedkope auto's en er wordt dus bespaard op deze service…”). Dat is natuurlijk een vrij lompe reactie richting een klant.

• PD3JCW

Zo, de auto is weer gerepareerd ! de koppelings cilinder was uit zijn borging geschoten en deed daardoor niets meer…

maar wel even een pech-hulp service afgesloten bij onze verzekeraar, want volgende keer wil ik wel graag een vervangende

auto.

• arno

Kijk, en dat is dan wel weer snel geregeld.

Dat wilde ik toch even kwijt.

Blijft altijd lastig pech, maar kan altijd.

Heb zelf ooit een maandagochtend opel astra wagon gereden, en mijn god wat een po… wagen was dat. Die stond vaker in de garage dan bij mij voor de deur. En dat w s geen goedkope auto

Groetjes