Duster nu al kapot....

• Terry

Bij onze verzekering zit wel deze service….

• GJ

Als auto's zo vaak naar de garage moeten zegt dat vaak meer over de garage dan over de auto. Ooit eens problemen gehad met een Volkswagen. Die was al wat ouder dus dan kan je wat verwachten. Bij mijn werk om de hoek zat een kleine VW garage die het mocht repareren. Het ging van kwaad naar erger. Totdat ik een keer naar een grotereVW garage ging. Die hadden het probleem met een half uur opgelost, en daarna nooit meer problemen gehad.

• tbone6767

Ik ben een nieuwe dacia gebruiker en sind 2 weken in het bezit van een dacia duster , na een week rijden en 800 km op de teller stond ik in de file en mijn motor begon te koken . Ik kon niet naar de vluchtstrook en moest op de a1 wachten tot ik de pomp bereikte . Daaraan gekomen bleek dat er een slang van de koelvloeistof was losgeschoten met als gevolg dat het hele motorcompartiment onder de koelvloeistof zat. De dacia pechhulp was een drama maar was gelukkig lid van de wegenwacht die mij prima heeft geholpen . Afgelopen dinsdag nieuwe koelvloeistof door de garage laten vullen en probleem opgelost . Waarschijnlijk had het gasbedrijf bij inbouw van de gasinstalatie vergeten een klem vasttedraaien.

• Jubbels

Wel in de gaten houden.

Het gebeurt vaker na zo'n “oververhitting” dat de koppakking defect blijkt te zijn.

Heb ik meegemaakt met een Opel Vectra. Na twee weken dreef er olie in het expansievat.

• PD3JCW

Zo, 1000 km verder en alles werkt nog prima. De koppelings cilinder was uit z'n borging geschoten en daardoor leek het of er iets was afgebroken.

Alleen krijg ik nu een rekening van 60 euro omdat het blijkbaar mijn eigen schuld was….. ik zou de cilinder hebben losgestoten met het trekken van een kabeltje voor de subwoofer…. ik hoop dat de rest wel goed vast zit en dat je het niet zomaar los stoot ?!