fietsendrager

• arjan

Wij hebben altijd een TACX COMPACT fietsendrager gehad, maar achterop de SANDERO kwam de trapper van de eerste fiets tegen de kofferbakklep (dit komt naar mijn idee omdat de achterkant v/d sandero vrij bol is). Wie heeft een fietsendrager op z'n SANDERO zonder dit probleem, van welk merk is deze en van welk type? Wellicht kun je ook een fotootje posten?

• hilgab

Ik heb een fietsendrager deze zomer gekocht bij de Makro merk pro user. dit model was ook bij de anwb te koop, alleen ander merk, maar verder hetzelfde.

ik heb geen problemen de fietsen raken de achterkant van de auto niet.

de fietsendrager wordt direct op de kogel vastgeklemd en is kantelbaar, wat weer handig is voor als je nog iets achter uit de auto wil halen.

• martje

wij hebben gekocht de thule en gebruiken hem met 2 elektriche fietsen

hier zit nog een beugel voor waar fietsen aan vast zitten

je kan hem met voetpedaal achterover doen zodat de achterklep gewoon open kan

wij zijn er goed over te spreken

gr martje

• remcora

Ik heb een ALDI. Niet de meest gemakkelijke, wel inklapbaar en goedkoop. Aangezien ik hem weinig gebruik, is dit voldoende. Overigens heb ik weer last van de deuren bij de mcv.

• j.buffing

Hallo Arjan

Wij zijn ook in het bezit van een Sandero.

Op deze Sandero zit een trekhaak van “GDW” met een originele kabelset.

Ik heb de trekhaak zelf gemonteerd en was ongeveer € 200,- en een halve dag aan sleutelen kwijt.

Wij hebben al vele jaren een “Twinny load” fietsendrager.

Bij onze vorige auto “Dacia logan MCV”kon er maar één fiets mee i.v.m de ruimte tegen de achterdeuren.

Maar op onze Sandero is het geen enkel probleem om twéé fietsen achterop te zetten.

Er is ruimte genoeg voor de trappers en de sturen, misschien dat er verschil zit in de afstand van de kogels van verschillende merken trekhaken ?

Groetjes

Jan Buffing