Wat is de steek, asgat en ET waarde Duster velgen?

• stitch0709

Hallo,

gisteren mijn zwarte Duster besteld. Wil hier andere velgen opzetten“ Lenso UK RS5 Dark”.

Voor de bestelling heb ik wat gegevens nodig.

De steek, asgat en ET waarde van de originele Duster velgen. Omdat ik nog geen boekwerkjes heb dus even hier de vraag.

greets Wim

• LED-Lightning

Volgens het forummember HenkM in een ander topic:

Banden: 215/65R16

Breedte: 6.5 J

Steek: 5x114.3

Gat: 66

ET: 50

• stitch0709

thanks (((Led)))))(tu)

kan ik nu met deze gegevens op zoek gaan .

wim

• LED-Lightning

Mijn ervaring met de velgenshop is niet geweldig… men wilde me voor een set stalen velgen voor de Sandero (15 inch) eens 99.82 Euro rekenen, per velg zonder band! Puur omdat ze nieuw aan hun shop zouden worden toegevoegd. Ter info: een beetje normale prijs voor zo'n velg is tussen de 50 a 60 Euro.

Ik heb dus vriendelijk bedankt met de mededeling dat ik daar ook lichtmetaal voor kan krijgen. Wel moet ik zeggen dat ze redelijk vlot antwoorden via e-mail, dat moet gezegd.

Ik heb goede dingen gehoord over http://www.online-velgen.nl/

ook deze shop voorziet je vlot van een antwoord als je met vragen zit. Ik meen dat zij de Duster ook al in de lijst hebben staan. Niet de default set banden nemen en iets betere kiezen, want de standaardband is niet veel soeps (Wanli). Het is ten slotte het enige contact met de weg.

• stitch0709

hoi LED

dit vind ik nu zo`n voordeel van zo`n prikbord, het uitwisselen van ervaringen en info.

Las net ook even het eerste topic over de velgen. Ga daar wel op verder (ivm duidelijkheid)

greets wim