armsteun duster

• Anneke

Hier een tip

Heb een armsteun via internet bij Botec Autosport gekocht.

Kosten 70 € en 50 cent binnen 2 dagen in huis.

Bij de dealer 2 keer zo duur.

Er zit een gebruiksaanwijzing bij.

groetjes een tevreden duster rijdster

• Bernard

Hoi Anneke,

heb je misschien iets meer info, welke armsteun heb je bij Botec Autosport besteld ?

Was de montage goed zelf uit te voeren, zat er dus niet alleen een handleiding bij maar was die ook goed te volgen ?

groetjes van hopelijk binnekort een tevreden duster rijder

• Anneke

De handleiding was duidelijk het zijn maar 4 schroefjes,maar onze garage om de hoek heeft hem erin gezet voor niets,dus niet de dealer.

De armsteun zwart want wij hebben een bruine duster met donkere bekleding.

botecautosport.nl

• Bernard

Ok, bedankt !

• HenkM

Zit deze armsteun vast m.b.v. een metalen beugel onder de console (net als de originele) of word deze gewoon in het kunststof geschroefd?

• jaap

Als de armsteun maar met 4 schroefjes vastzit dan zit er waarschijnlijk geen beugel onder die voor stabiliteit en stevigheid zorgt. Ook ik heb een originele armsteun die met een beugel vastzit en waar de deksel te verschuiven is zodat je armsteun langer word.

• Opa rené

Voor meer info zie,

http://fotosite.woelmuis.nl/dacia/Page8.html

René

• stitch0709

hoi Rene

Ikl heb ergens gelezen, dat na het plaatsenvan de armsteun bij sommigen de bestuurdersstoel, niet meer in de achterste stand wil. Wat zijn jou ervaringen daarmee. Ik heb in mijn koopcontract nl opgenomen, dat als zich dit probleem voor zou doen, de dealer het kostenloos op zou lossen.

greets wim

• HenkM

Volgens mij is de armsteun van René die van een Sandero en toch weer net effe anders dan die van de Duster.

Bij mijn Duster (stoffen bekleding) gaat de stoel volledig van voor naar achter (maar niet van links naar rechts (:P) ).

Of dit zich alleen voordoet bij leren bekleding of ook bij stof kan ik niet zeggen.

• Anneke

De stoelen kunnen helemaal naar achteren hoor en het deksel kan naar voren schuiven.

groetjes Anneke