Zelf inbouw parkeer sensoren Sandero Stepway.

• Blikkenhorst Arie

In Januari 2011 verwacht ik mijn Dacia Sandero Stepway en wil parkeer sensoren zelf inbouwen,(kosten met inbouw zeer prijzig € 412.–)

Nu heb ik 2 vragen ?

1. Zijn er al bezitters die parkeer sensoren hebben op hun Stepway, zo ja wordt er op of in de bumper de plaats aan gegeven waar je de sensoren moet plaatsen.

2. Wat is beter bedraad of draadloos. en kan iemand adviseren wel merk en prijsklasse.

• uul

Hoi Arie.

Ik heb op mijn Sandero ook sensoren. Ga terug naar de pagina over dit onderwerp.

Mijn reactie staat op pagina 2 of 3. 16 augustus 2010 bij UUL.

De prijs was incl. montage 149 euro en ze werken uitstekend.

Welterusten. Uul.

• Blikkenhorst Arie

Hoi uul.

Ik ben erg geintreseerd in de parkeer sensoren met camera, en de displaf zit dan in da achteruitkijk spiegel.

zit veel prijs verschillen in in diverse verkopers, ik heb de goedkoopste kunnen vinden op www.car electro.nl afgeprijs van 168.– naar € 129.–

dit setje is alleen niet draadloos. maar in het onderwerk prijs parkeersensoren wordt vrij duidelijk uitgelagd hoe je het zelf kan doen.

Ik heb de sensoren echt nodig ( vrouw rijd ook in de auto) hihihi.

groet Arie.

• uul

(:P)Hoi Arie,

Helaas begint de mijne alleen te piepen in de buurt van een voorwerp. b.v. een paal. Tja……al heb ik geen vrouw,daar kan ik mij iets bij voorstellen…..ha ha

Maar nee, ik heb er geen camara bij, gewoon als ik té dicht bij een voorwerp komt dan gaat hij steeds harder geluid maken. Je kunt je vrouw ook een lekkere stevige DUSTER cadeau geven met side bars en een koeien verdrijver, zo,n buizenstelsel een de voorkant.

Veel succes verder, ik lees het wel.

Groeten van Uul.