Weet iemand waar de zekering zit van de 12 Volt plug op de console?Aansteker-accesoires plug.Heeft iemand een zekeringschema van de zekeringkast?Zojuist om zeep geholpen,iets teveel stroom genomen.Of al een electrisch schema?
Hier niet dus,radio blijft spelen,normaal is dat die groene 10A radiozekering links onderaan.12Vx10A=120Watt. Zal straks alle zekeringen doormeten en op spanning testen,met contact aan en uit.Als het niet regent tenminste.btw mijn vhf/uhf zender stond maar op 5 watt,maar de piekstroom bij indrukken is hoger,eigen verbruik,ventilator zender ook startstroom en mijn 2 gpessen stonden ook op.Toch maar een draad trekken 4mm² van accu naar achter of een 2de accu zoals bij de vorige suv.
De zekering van de radio zou dezelfde moeten zijn als die van de 12V sigaretten aansteker. Zekering F38, 10A.
Zelf heb ik nog nooit een probleem gehad met mijn 3 extra aansluitingen. http://dacia.startpagina.nl/prikbord/7309092/grote-gaten-in-een-dacia#msg-7309092
GPS, Telefoon, DVD speler op de achterbank, Camping koelkast van 75W, radio aan enz.
Ik denk dat er iets anders aan de hand is.
Alle zekeringen nagemeten geen enkele defect.Denk dat die 12V plug na de radio is afgezekerd met een eigen zekering,maar waar,breekwerk.Geen verbinding radiozekering naar 12V plug,natuurlijk niet anders was het inorde.Had Radiozekering verwijderd,code weg natuurlijk,gelukkig heb ik die bij de hand.Radio blijft spelen zonder 12V plug.
Voor zover ik weet zijn alle Dacia's elektrisch gezien het zelfde opgebouwd. Lijkt me dan ook dat er geen extra ‘verborgen’ zekering te vinden zal zijn. Ik blijf erbij dat er wat anders aan de hand is. Heb je mij ‘Grote gaten’ topic doorgelezen en de foto's bekeken? Op de laatste kan je de bedrading bij de 12V plug zien. Haal die eens te voorschijn en meet daar eens op.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?