Weet iemand of er al een bullbar te koop is voor een Dacia Duster
Cobra heeft een pushbar die al leverbaar is, en Antec is hem op dit moment aan het produceren. De bar van Antec vind ik zelf het mooiste, dus die ga ik bestellen zodra die beschikbaar is. Ook op marktplaats staat een bedrijf uit Den haag geloof ik die een bullbar hebben voor de duster.
Die van cobra en antec kun je vinden op www.lzparts.de
Let er op dat de bar gekeurd is, anders krijg je er problemen mee ! de politie zal er nog niet zo op controleren maar straks met de APK wel !
Er lijkt hier een spraakverwarring te ontstaan.
Een bullbar en een Pushbar zijn namelijk niet hetzelfde!
Een bullbar dekt het front van de auto zover af dat ook koplampen beschermd zijn.
Met een pushbar bescherm je alleen het deel rondom de kentekenplaat, inclusief de grille erboven.
Groetjes,
Richard, www.daciamodellen.nl
Bullbar of Pusbar, is niet echt mijn ding. Elke keer dat ik een auto tegenkom waar zo'n apparaat op gemonteerd is dan denk ik; “Hoe kan je het design van een auto verminken”. Dit nog even afgezien van de voetgangersveiligheid die je daarmee geweld aan doet.
Mocht je de intentie hebben te willen emigreren naar Australie of de VS dan zou ik zeggen", monteer hem pas als je Nederland verlaat.
Kijk hier eens , m.arktplaats.nl en ga zoeken op dacia duster dan vind je een bullbar zelf met foto, hier is de link even kopieren
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/overige-auto-onderdelen/371566805-dalcia-duster-dacia-logan-sidebars-pushbars.html?return=eJwtjE0OgjAQhe9CAksoRTQpaQxu3HuDpq2hodBJZ4hG490doqv3vZ88o1r1DkoMqNqTUAV6k%2B00TESgmmZO4Nd6MXkmiMYQ1mtsfpMaJjg%2Fo24rh5pS2Y1t2V1cYGCNxPoKwIh3h%2F8W9lQwLFyM67b4HCzb%2BcHWGRtMKXsp3IbkM%2BcJ9ztZAWxaVJCQbHJey%2BOhv96K4fMFjL47tA%3D%3D&df=1&fta=eNot0cFuwyAMBuB3QVrPAQIYo55322EvUDkYtmhpE5V0q1b13RdHu336ZWzphzDgoyGgul2n0zdNTaWG0aC6T0d94HZcZ9SJR0zTir%2FjklrltiXLil06L3i5nct1zOnrB5nySC%2Bm41tbyzXNbURzWJbbsTssc1vzzOVofO9e3%2BVGj2qhj6LSuG1raFGNvB83PqLSnuugY7wLyLlOUPoSvSB6IEmMI2AniS%2BFrMDavoYNueYKvYArRBaA80Zmcig0aIEjjoPAOj%2FI5gFqcXkDZd%2BDDJP2McjCqC1Z2ACZmY0AfOf3BBxbWRgc9E5eBevsPhNsX4JcD91goG7wNWSmHToMstkXD1XvcIXMDmPNnsDABaQVvRW0zgtxO03l8rF%2BSnGd%2FBWqM91P0uVWH6ORClHRj0pv%2F%2FxWibDDx%2FP5B%2BS9k1I%3D&fta_ind=5&fs=1
In Engeland hebben ze uitgerekend dat het daar minstens 200 verkeersdoden per jaar extra oplevert. ::o
Met 50 km/uur geraakt worden als voetganger/fietser/motorrijder door een auto is al een hele klap.
Als op die auto ook nog eens een massief stuk ijzer voorop gemonteerd is … reken uit je winst … of beter, je verlies.
Je zult maar iemand aanrijden met je auto met bull/pushbar … kun je je de rest van je leven afvragen “wat als ik dat ding er niet op had gezet?”.
Ik vind ‘t persoonlijk wel stoer staan, zeker op ’n Duster, maar ik zou 't er toch nooit op zetten in verband met de veiligheid van de andere, meer kwetsbare verkeersdeelnemers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?