Originele onderdelen uit Duitsland

• Bernard

Hoi,

in een ander bericht attendeerde iemand op de zite van www.lzparts.de

ik heb die site gelijk even bekeken en ik zie dat daar veel originele Dacia onderdelen geleverd kunnen worden, maar dan voor de helft van de prijs of minder.

Even wat voorbeelden:

Armsteun: in NL € 215,- in Duitsland € 102,80

Kofferbak bescherming: in NL € 61,- in Duitsland € 35,-

en nog bijzonderder:

Skids: in NL € 659,- in Duitsland € 69,- (afgerond naar boven)

ik mag aannemen dat de nederlandse prijzen inclusief montage zijn, maar bij een kofferbak bescherming lukt mij dat ook binnen een minuut.

Ik baal ervan dat ik de kofferbak beschermer bij de bestelling van mijn Duster heb gedaan en dus € 61,- moet betalen. Maar de rest ga ik wel uit Duitsland laten komen, of zie ik iets over het hoofd ????

Bernard

• PD3JCW

als je alleen bijvoorbeeld een mattensetje besteld, dan is het niet handig om in Duitsland te bestellen… meestal ben je 20 à 25 euro kwijt aan verzenden. Als je meerdere dingen, of een groepsaankoop, besteld wordt het zeker interessant om over de grens te gaan shoppen !

• fokhorn

Verzendkosten staan er bij.

Valt best mee

Ger

• Bernard

De verzendkosten voor kleine onderdelen onder 1 kg zijn € 3,80, tot 31,5 kg is dit € 17,45. Die vallen dus reuze mee en ben je eigenlijk altijd goedkoper uit dan in Nederland ……..

iemand enig idee of de Skids voor een Duster zelf redelijk te monteren zijn ?

• tonnie

gezien de montagehandleiding valt dit wel mee, maar vraag me toch af waar dit grote prijsverschil inzit ,moet toch de kwaliteit van t materiaal zijn lijkt me

• PD3JCW

ik weet dat lzparts gewoon originele Dacia onderdelen verkoopt, dus geen namaak spullen. Op dustercommunity.de komt deze webshop ook regelmatig naar voren. Verzend kosten vallen zeker mee inderdaad !

• eeddy

in de armstunen is er geen verschil, de ene is geplasseert en in duitsland niet

• HenkM

Praat eens met je dealer, ik heb hier in Nederland bij mijn dealer gewoon € 35,- betaald.