Ruitenwissers lopen stroef

• Rick

Nee is en vast artikel. Het valt me op dat er bij de action een ‘slecht’ winkel voorraad beheer is.

Geldt niet voor alle actions, want als het bij ons filiaal niet op voorraad is, rij ik meestal naar

een plaats verderop waar het dan wel ligt.

René.

Hallo René,

Ik was vandaag in een andere vestiging van de Action bij ons in de buurt gereden en nu had ik wel geluk, niet helemaal de juiste maat maar ik kan ze nu wel proberen. Gelijk maar even aan de vestigingsmanager gevraagd of de flateblades een vast artikel is, ‘nee meneer, niets wat in de Action wordt verkocht is een vast artikel’ antwoordde hij.

Zal binnenkort de wissers eens monteren, ben benieuwd, er is namelijk regenachtig weer opkomst.

Mvgr,

Rick

• DerRudy

@Sjaak,

De opmerking “die hebben de voorruit een knalletje gegeven” begrijp ik niet zo goed.

Ik heb duidelijk aangeven waarom mijn voorruit is vervangen, misschien lees jij iets anders tussen de regels door maar dat is toch geheel jouw verantwoording.

Ruud

• Opa rené

Rick Schreef:

——————————————————-

> Nee is en vast artikel. Het valt me op dat er bij

> de action een ‘slecht’ winkel voorraad beheer is.

> Geldt niet voor alle actions, want als het bij ons

> filiaal niet op voorraad is, rij ik meestal naar

> een plaats verderop waar het dan wel ligt.

>

> René.

>

> Hallo René,

>

> Ik was vandaag in een andere vestiging van de

> Action bij ons in de buurt gereden en nu had ik

> wel geluk, niet helemaal de juiste maat maar ik

> kan ze nu wel proberen. Gelijk maar even aan de

> vestigingsmanager gevraagd of de flateblades een

> vast artikel is, 'nee meneer, niets wat in de

> Action wordt verkocht is een vast artikel'

> antwoordde hij.

Bij ons is ongeveer vijf jaar geleden een Action geopend.

Toen lagen de wissers er al.

Nu vijf jaar later nog steeds.

Ik denk dat je dan wel over een vast product kunt spreken.

Het is bekent dat de Action veel met rest partijen doet.

Ook partijen die op de vrije markt worden aangeboden, waarop een bod gedaan kan worden

kom je bij de Action tegen.

Uiteindelijk als een fabrikant besluit te stopen met het maken van een product, was het een ‘tijdelijk’ artikel. 8-)

Voor meer info over deze wissers op een Sandero,

http://fotosite.woelmuis.nl/dacia/Page13.html

René.

> Zal binnenkort de wissers eens monteren, ben

> benieuwd, er is namelijk regenachtig weer opkomst.

>

>

> Mvgr,

>

> Rick

• Sjaak

Beste der Rudy,

Geen enkele behoefte van mijn kant om je te beledigen of in een kwaad daglicht te stellen. Ik denk echter wel dat er op het forum geluiden te horen zijn zoals …. “ik heb de voorruit laten vervangen” die er op duiden dat er niet altijd even zorgvuldig wordt omgesprongen met financiële belangen van autoverzekeringsmaatschappijen. Niet dat ik daar wakker van lig trouwens. En bij suggestief taalgebruik richting jouw kant: een virtueel kusje dan maar om het goed te maken?

Sjaak

• DerRudy

Beste Sjaak,

Duidelijk, ik ben blij dat het een virtueel kusje (tu) is.

De kwaliteit van de ruitenwisserbladen van onze Daasjes, brengt wat nogal wat tongen los>:D<.

Met vriendelijke groeten (en een virtueel kusje) van Ruud

• Rick

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar het akelig gepiep en gestuiter is bij mij verleden tijd. (ik hoop voor lange tijd)

Ik heb namelijk m 'n wisserbladen ingespoten met siliconenspray en dit een hele nacht laten “intrekken”.

Daarna zeer goed schoongemaakt om siliconenresten op de voorruit te voorkomen.

Het resultaat is een enorme verbetering: geen gepiep, geschraap enz.

• uul

Flex Wipers (tu) Flex Wipers(tu) voor een paar Euro . Gewoon DOEN (tu)

• Ben

@Rick,

Mooi dat het opgelost is!

In één van mijn reacties schreef ik ook al dat jouw probleem toch iets anders leek dan het “gangbare” probleem zoals ook wij met de Sandero hadden.

In ieder geval houden zo!

Groetjes,

Ben

• Rick

“In één van mijn reacties schreef ik ook al dat jouw probleem toch iets anders leek dan het ”gangbare“ probleem zoals ook wij met de Sandero hadden.”

Ja, dat is waar, alle middeltjes en manieren die ik heb toegepast hielpen niet. Maar nu gaat het wissen van de ramen heel soepel en ik zie en merk ook nog geen enkele achteruitgang van de siliconenbehandeling :-)

Tijdens m'n zoektocht naar een oplossing voor het gepiep en geschraap kwam ik de volgende silliconenwissers tegen die volgens mij wel eens de ultieme wissers kunnen zijn voor auto's met dit probleem:

http://www.efkaimport.nl/Content/75/PIAA_Super_Silione_wisserbladen

• Ben

@Rick,

Interessant, Goed dat je die site vond!

Ja, er zit wat in. Ik had er nog nooit van gehoord.

Je denkt op het eerste gezicht dat siliconen en je voorruit niet samen kunnen, maar ja, je bent nooit te oud om te leren!

Ik voelde mij een beetje “schuldig” omdat mijn tips je nogal aan het werk gezet hebben en ook nog een kras opleverden. Ik hoopte van harte duidelijk genoeg aangegeven te hebben hoe mijn probleem toch anders was en dat je daarom mogelijk niet veel aan mijn tips had!

Maar ik ben heel blij dat je het opgelost hebt!

En -en dat doet mij echt goed- ik vond het plezierig om met je van gedachten te wisselen.

We spreken elkaar weer!!

Groetjes,

Ben