Ruitenwissers

• frankieboy001

Door een ander draaje hier op het prikbord, heb ik ook een paar wissers van de Action gekocht.

Maar hoe zet ik die krengen er op. :?

De oude wissers eraf en weer er op is geen probleem, dat snap ik wel.

Wie kan mij vertellen hoe die wissers erop moeten.

Gr

Frank

• Rick

Hoi Frank. er zit een soort klepje die je open moet maken voor bevestiging, na het plaatsen moet je het klepje weer terug drukken. De Action ruitenwissers zijn de beste wissers die ik heb gebruikt tot nu toe, veel beter dan de Aldi flateblades

Mvgr,

Rik

• mcvjournaal

Alle hulpstukken weggooien, klepje omhoog, ruitenwisserarm doorsteken, aantrekken, klepje dichtklappen en klaar is frankieboy…. (tu)

Herke & Brigit

http://mcvjournaal.punt.nl/

• frankieboy001

klepje omhoog, ruitenwisserarm doorsteken, aantrekken, klepje dichtklappen en klaar is frankieboy

En zo simpel was het dus inderdaad.

Nu maar hopen dat ik een beetje tevreden ben met de maten, kinks 61 en rechts 45 cm.

Maten zijn afkomstig van de site van woelmuis.

Iedereen bedankt voor de info.

Gr.

Frank

• loek

Welke maat ruitenwissers moet ik op mijn stepway monteren ?

Die orginele wissers wissen niet goed.

• Zorro

Hier op den Duster Valeos 61cm of 24'' duim en 56cm of 22" duim.Is geloof ik het max.bereik.:)

• LED-Lightning

Ik weet niet of ik het hier ergens op het prikbord heb neergezet, maar ik kreeg met bepaalde maten overlap in de ruitenwissers wat betekent dat ze in ruststand tegen elkaar lagen. Ik vond dat niet bepaald mooi.

Ik heb nu geloof ik 2 flatblades, beide 51 cm en dat is prima op de Stepway wat mij betreft.

• frankieboy001

Ik heb nu op mijn Sandero l 61 cm en r 45 cm, en heb tussen de wissers ongeveer een 1/2 cm ruimte in ruststand.

En is volgens mij dezelfde voorruit al die van een steppy

Gr

Frank

• LED-Lightning

In theorie zou er nog een verschil kunnen zijn met de ‘oude’ wisarmen die bij het openmaken van de motorkap de motorkap raken. Mijn stepway heeft de ‘nieuwe’ armen die geen schade aan de motorkap kunnen toebrengen.

• martje

ik heb 2 flatblad ruitenwisser van action 53 cm op mijn stepway past presies

prijs a 2.99