Graag wil ik op onze duster:
De spatlappen
De tube look en
dorpellijst voor.
Nu kan ik de tube look niet compleet vinden op lzparts; heb ik het goed dat het een seitenschweller is? Gaat dat wel weer aangevult worden denken jullie; of… (blijft duits he; lastig…)
En de dorpellijst; staat wel in de accecoisres; lijkt mij een goede bescherming voor het uitstappen. Schijnt standaard op de Laureate te zitten; is deze ook los te koop en hoe heet hij dan bij Lzparts? En is de kofferbakmat ook aan te raden? Wil eigenlijk zo'n bodem in de duster maken; past hij dan nog aan de zijkanten als hij 9 cm omhoog komt?
Sensor weet ik nog niet goed; mijn niet duster garage houd niet van inbouwen maar de dustergarage vraagt er bijna 500 euro voor. Kan ik ook de sensoren bij de dustergarage laten inbouwen en later de trekhaak eronder laten zetten door mijn niet dustergarage of is dat niet logisch qua bevestiging en electronica?
En, de M S banden; de een zegt dat dat voor de winter in Nederland genoeg is; ander adviseerd toch winterbanden. Zowiezo gaan wij niet naar het buitenland; maar de sneeuw van vorig winter was toch ook echt niet weinig…. Toch nog kiezen voor de winterbanden voor 800 euro, of niet? Als ik het her en der zo lees is die prijs wel prima volgens mij; maar blijft 800 euro…
Wat denken jullie als ervaringsdeskundigen ervan?
Lastig kiezen hoor….