Volgende gevonden op internet:
http://www.navaudio.nl/categories/1-DIN-Autoradio%27s-%252b-Navigatie/Top-3-1-din-navigatie/
Heeft iemand hier ervaring mee? Systeem is een stuk voordeliger dan dat wat Pioneer aanbied!
TJa, welke, een van de drie; (din 1; de 3 meest verkochte). Er is er een met een klein scherm, twee met klapscherm. Qua mogelijkheden zijn ze volgens mij ongeveer gelijk; misschien ziet een kenner verschillen? Heb al een informatie vraag daar neer gelegd, maar nog niets gehoord. Staat b.v. ook geen merk bij, of te wel; zal wel merkloos zijn. Maar niemand nog ervaring met dit soort systemen? Qua prijs zijn deze leuk; maar als er iemand is met een soort gelijk systeem van een A merk hoor ik het ook graag!
Hoi
Ik heb de Duster besteld zonder radio en ben op zoek naar een radio gegaan en heb deze gevonden: http://www.deradiostunter.nl/products/NavAudio-klapscherm-met-navigatie-radio-incl-DVD-en-Bleutooth.html
Het merk is Navaudio. Het verschil tussen de twee grote schermen zit bij de een in de resolutie van het beeld ( scherper) en bij de ander TMC file melding en zoeken naar alternatieve route
Die ik gevonden heb is dezelfde als dat TMC model maar dan zonder die TMC en 100 euro minder. Kijk maar naar het bestelnummer.
Succes, Rien
Jubbels. De “merkloze” radio's zijn veelal apparaten uit China (ook de hier genoemde Navaudio modellen). Bijna al deze systemen werken op Windows CE. Het voordeel is dat je dan verschillende navigatie software kan draaien. Bijvoorbeeld TomTom of Igo8 (mijn persoonlijk favoriet) Deze software (in ieder geval deze twee pakketten) is heel goed te updaten en/of aan je persoonlijke voorkeur aan te passen (kleuren, auto's, etc., er is zelfs iemand die de aanwijzer in igo8 veranderd heeft naar een afbeelding van een MCW) aan je persoonlijke voorkeur. En dit waarschijnlijk beter en makkelijker dan fabriek af systemen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?