levertijdenDacia onderdelen

• riencom

Beste dacia rijders,

Ik krijg een nieuwe gril voor mijn duster en dat valt onder de garantie volgens mijn dealer.

echter wacht ik nu al 2 maanden op de levering van de gril en dat is volgens mijn dealer niet zijn schuld.

wie heeft er ervaring met de levertijden van onderdelen voor de dacia .

Reden; 2 maanden of langer wachten op het vervangen van een onderdeel aan de duster is wel erg lang.

Groet. Rien

• Vinnie

Ik heb ooit 5 maanden gewacht op een nieuwe stoelzitting!!

• ger 52

vorige week donderdag ruit ingeslagen, wacht nog steeds op een nieuwe. Die Carglas toch, ook het gel*l in de sportjes dat mensen geen eigen risico betalen is gelogen. Slechts enkele maatschappijen kennen geen eigen risico, de meeste wel. Misschien een klacht waard bij de reclame codecommissie.

• ger52

zou best kunnen kloppen, maar verzekeringsmaatschappijen hebben afspraken gemaakt waardoor er een monopolie is ontstaan

• remcora

Mijn bumper moest vervangen worden na een botsing met een rotsblok van rechts. Na 1 week was de auto bij het schadebedrijf en binnen 3 dagen stond hij weer als nieuw voor de deur. Ik herken de wachttijden dus niet. Mijn achterruiten werden vervangen (sloegen wit uit) en dat kon binnen een week. Het zou kunnen dat de productie van de Duster nu teveel capaciteit van de leveranciers vraagt. De mcv wordt al even gebouwd, dus mogelijk ligt daar een oorzaak/reden.