wieldop

• digigraaf

ik heb een kleine aanvaring gehad met een stoeprand en de wieldop van mijn sandero beschadigt weet iemand of deze ook per stuk te koop zijn en wat ze kosten

mvg digigraaf /oss

• Jubbels

Denk dat je er het snelst achter komt door even naar de dealer te bellen.

• LED-Lightning

Ik gok dat je ze alleen per 4 kunt krijgen bij de dealer, misschien per 2, maar zeer waarschijnlijk niet per stuk. Let op: het kan zijn dat je de uitlijning nu moet laten controleren na deze aanvaring

• nennie

bij ABD drachten kosten ze per vier stuks 43 euro

• LED-Lightning

44 Euro per wieldop? Goeie genade, zijn die met goud bekleed? Wat is dat duur! ;)

• Avaka

Neem aan dat je voor dat bedrag 4 stuks krijgt……………..?

• daci

Waarom koop je geen setje lichtmetaal? ca. 400 euri inclusief montage/bevestigingsset (voor Duitse kwaliteitsvelgen. Veel leuker!

• Martin en Richard de Goeij

Hoi ik heb ook een stoeprand geraakt(daarom geen licht metalen velgen!!) wieldop was makkelijk per stuk te kopen bij de dealer.Ik betaalde nog geen 15 euro . nb was wel voor een Logan MCV 1.6 16 V

Groet, Martin.

• RichardMCV

Het ligt grotendeels ook aan het type velg dat je kiest. Je hebt velg-band combinatie waarbij de velg verder naar buiten staat dan de band; dit is natuurlijk een groter risico. Zelf heb ik direct na aanschaf van de MCV ook lichtmetalen velgen laten plaatsen; na ruim 3 jaar zien ze er nog als nieuw uit. mijn velg-band combinatie is zodanig gekozen dat de velg ruim naar binnen staat ten opzicht van de band.

Groetjes,

Richard, www.daciamodellen.nl

• DerRudy

Jaja Richard, gooi het er maar uit dat noemen ze 'Vrouwenbandjes"(:P)

mgr

Ruud