wanner komt er dacia logo op het stuurwiel.

• martijn

wanneer komt er een dacia logo op het stuurwiel

het zit niet op de modellen van de sandero en logan mcv. het zit wel op de duster.

dat logo die op de grill zit.

het logo hoort ook op het stuurwiel , dat maakt hem wat chiquer en oogt niet zo goedkoop.

dit bedoel ik dat logo op het stuur.

http://www.rijtesten.nl/afbeeldingen/507/big/dacia_duster_12.jpg

• Opa rené

U heeft naar ik mag hopen toch geen minderwaardigheidsgevoel?

U rijd in een auto die zijn weerga niet kent, waarop een ieder jaloers op kan zijn.

• GJvdZ

Ik ken weinig mensen die jaloers zijn op mijn Dacia….

• arno

Ach, niet iedereen snapt de waarde van een auto echt.

Heeeeeeel veeeeeeeel mensen zien de auto nog steeds als een symbool om te laten zien “hoe goed ik het nu wel doe”.

Ik ben meer van, wat moet ik doen met een auto, en hoe kan ik mijn wensen zo lucratief mogelijk invullen !!!

Gelukkig verschillen mensen van elkaar, want anders zou iedereen………………..ach en dat zou ook onzin zijn.

Veel plezier allemaal met je auto, welke het ook moge zijn

Arno

• LED-Lightning

Ik denk dat het enige juiste antwoord op dit moment is: ‘als je een Laureate uitvoering koopt’

• Scorpionfly

Nou, niet op mijn laureate hoor…

Op zich heb ik er verder nog geen nacht van wakker gelegen.

• Jubbels

Heb net even gekeken in m'n MCV Phase2 Laureate.

Ook geen logo, wel een zilverkleurige ring op het stuur met daarin in zwarte letters “Dacia”.

Was me nooit opgevallen, maar ook niet van wakker gelegen. (:P)

• LED-Lightning

He verdikkeme, zit ik er nog naast, hahaha

• arjan

wel een logo, maar geen schildje in kleur!

• arjan

ben het helemaal met je eens. ik zie mezelf als iemand die voor zijn eigen smaak durft uit te komen, terwijl anderen graag in een dikke bak willen rijden om aan de mening van een ander te voldoen (terwijl meer dan de helft daarvan niet eens in zijn ‘eigen’ auto rijdt maar in een leasebak). bovendien hoef ik niet verliefd te worden op mijn auto!