Beste (Toekomstige ) Dusterrijders.
Ikzelf heb een nwe Dacia Duster besteld welke in Januari/februari zal worden afgeleverd.
Nu lees ik dat er vanaf 2011 een nwe E5 motor in deze Dacia Duster zou moeten zijn gemonteerd volgens de europese wetgeving.
Was deze motor al in de vorige Dusters gemonteerd? , want als dit een nwe motor zou zijn dan is de emissiewaarde toch ook anders, of heb ik het verkeerd begrepen?
In mijn koopovereenkomst staat: HP 2 16K E5, wat dus aanduid dat er een 16 klepper E5 motor in zou gemonteerd zijn.
Ook zou ik graag van iemand weten of er een trekhaakleverancier is waarvan bij montage geen uitsparing in de bumper gemaakt hoeft te worden.
Wat betreft de banden, zijn deze altijd M&S, of wijkt men daar qua merk en type ook vanaf, want de dealer zelf weet ook niet op wat voor banden mijn Dacia Duster word afgeleverd.
En is er voor de bermlampen al een kabelboompje voorgemonteerd zodat ik deze zelf kan monteren?
Ik ben zelf handig genoeg omdat ik jarenlang vrachtwagenmonteur ben geweest, zowel apk 1 als apk 2.
Frans.