waar goedkope winterbanden?

• Barney

In de Haarsteeg (NB) zit een bandenhandel van Sander Fransen die zowel nieuw als gebruikte banden verkoopt.

De gebruikte banden koopt hij in Duitsland.

In Duitsland is de wetgeving anders dan hier, en mag een lekke band namelijk niet gerepareerd worden, en moet dus vervangen worden door een nieuwe.

Hij verkoopt sets gebruikte banden waarvan sommige nog als nieuw zijn, alleen zijn zeeen stuk goedkoper

• WKrol

Voor mensen die nog steeds uitkomen bij dit bericht; Bandengoedkoop.nl

Ben Schreef:

——————————————————-

> Hoi Adriaan,

>

> Bij deze twee Duitse bedrijven hebben wij al

> tientallen banden en complete wielen besteld.

> Altijd goed; de complete wielen goed verpakt -en

> snel- geleverd bij je voordeur en de banden bij

> één van de montagepartners.

> Bij ons in de buurt zijn dat hele betrouwbare.

>

> Je kunt meestal kiezen uit tientallen merken.

> Altijd gemonteerd op hoogwaardige velg.

>

> http://www.autobandenmarkt.nl/

>

> Momenteel iets minder keus:

>

> http://www.reifendiscount.de/netto/shop/index.html

>

>

>

> Succes,

>

> Ben

• thei

De prijzen op de websites is een vertekent beeld,je moet ze ook ergens laten monteren en balanceren en dan kun je net zo goed bij de bandenboer om de hopek gaan voor je banden te kopen.

Kijk ook naar de kwaliteit…..jaaaaaaaaaren geleden kocht ik spotgoedkope banden,glee er wel op weg op het asfalt,waren zomerbanden,leek net plastic ipv rubber,na een paar dagen de banden ongeruild en bijbetaald,daarna nooit meer op prijs/kwaliteit bezuinigd.

Mijn winterbanden koop ik in de zomer en mijn zomerbanden in de winter,zo kan ik kiezen uit alles wat er op de markt verkocht wordt omdat dan genoeg voorraad is van de betreffende banden.

• bvh079

Autobandenmarkt.nl, m.i. nog steeds de voordeligste.

• A.Nonnekes

Ik heb 4 winterbanden te koop op stalen velgen voor Sandero of Sandero stepway. Merk vredestein snowtrack. Vraagprijs 300 euro

• thei

Ik koop mijn winterbanden in de zomer en de zomerbanden in de winter,dan is er volop keus en kun je zelf goede kortingen bedingen.