Duster parkeer sensoren

• ger 52

Gefeliciteerd George, Marcel werkt inderdaad zeer netjes, dat kan je niet zeggen van de dealer. Toen zaterdag mijn sensoren door mijn zoon, ook heel netjes, zijn ingebouwd, kon ik zien dat ze bij de montage van de trekhaak een potje van hadden gemaakt. de bedrading naar achteren was niet mooi aangelegd en bij het aanklikken van de achterbumper was het klikgedeelte niet goed in de uitsparing van de bumper gedrukt maar eronder. Resultaat: een zwak punt nu in de bumper vanwege de verbuiging. Met wat beleid is het allemaal in orde gekomen. V9olgens mij heb ik dezelfde set, hoewel de electronica niet aan de kant van de krik is weggewerkt. Maar misschien zie ik je nog wel eens op een Dusterdag.

• GhostDuster

ger 52 Schreef:

——————————————————-

> maar dan heb je wel wat, De Dacia dealer vraagt

> maar liefst 448,00 euro voor inbouw en dan heb je

> alleen maar een bliep.

>

Ik heb de sensoren laten plaatsen door Zeeuw , maar ik heb niet alleen maar een bliep , maar ook een display ………..:S , dus dit begrijp ik niet zo .

ff by the way, ik ben super onhandig …….

• silverstorm

Hier in Belgie kost parkeersensoren als optie 305 euro bij de dacia dealer

• southcorner

tonnie hoe kom ik met jou in contact zo graag meer willen weten over jou parkeer systeem

heb al verschillende keren een bericht gezet maar krijg je niet te pakken

zit nu nog bij te komen van de prijs die de dealer mij rekent over +-5 maanden 432 euro jawel

kortom ik heb veel vragen

greetings southcorner