Brodit Proclip Dacia Duster

• EdwinAM

Ik heb een Dacia Duster Laureate besteld die zo als het er nu uitziet begin februari 2011 wordt geleverd. In de Duster waarin ik heb proefgereden was een Brodit Proclip voor de TomTom gemonteerd die was bevestigd aan de linkerkant aan de raamstijl. Nu ben ik op internet op zoek geweest naar deze Brodit Proclip, maar als je dan voor de Duster kijkt bieden ze alleen een Proclip aan voor de middenconsole naast de ventilatieroosters. Voor de Dacia Logan is wel zo'n Proclip voor aan de raamstijl. Weet iemand of deze Proclip ook past op de raamstijl van de Duster. De verkoper kon mij niet het typenummer geven van de Proclip die in de Duster was gemonteerd.

Ik zie graag jullie reacties.

groet, Edwin

• Hans03

Ze bestaan weldegelijk.

Ik woon in Frankrijk en heb daar mijn Duster gekocht en de clip is via/door de dealer gemonteerd. (clip+houder+montage zijn duurder als mijn TomTom)

Ik meen dat die van de Logan dezelfde is als die van de Duster weet ik niet zeker.

Je dealer moet dit weten want hij heeft hem toch ook gekocht en kan toch even doorgeven waar hij hem gekocht heeft.

Als je dat weet kan je hem daar, eventueel via de dealer, ook bestellen.

Als hij het niet wil zeggen even bellen naar een andere dealer of even contacten met TomTom.

Misschien weet de Nederlandse importeur (www.global.nl of tel 0365387070) het.

Via Google kan je bij www.proclipusa.com ook meer informatie vinden.

• motlebans

Kijk eens op de site van carkitstunter.nl daar staat de proclip voor de Duster met artikelnummer 804400. Past heel goed. Ik heb er zelf een houder van mijn navigatiesysteem op gemonteerd. Succes. Tom

• EdwinAM

Dank voor de reacties, heb op de diverse sites gekeken, De Proclip met artikelnummer 804400 is in principe voor de Logan maar ik begrijp dat deze ook past op de Duster.

Is bij de PDAshop ook te bestellen voor €19,95.

Nogmaals dank voor jullie reacties

groet Edwin

• silverstorm

Hier kan je zoeken voor iedere wagen bij products

Jij zoekt de 804400

http://www.brodit.com/