radio navigatiesysteem

• rienus

Hallo,

Ik krijg half januari mijn nieuwe duster 4x4lauréate. De radio die aageboden wordt wil ik vervangen door een radio navigatie systeem met een beeldscherm op de radio.

Ik heb al gekeken naar div. type maar de Akai Acad100n past niet goed volgen de garage.

Ik heb geen genoeg gegeven wat voor type wel past.De dealer zegt dat de bediening van de verwarming in de weg zit.

Zijn er duster rijders met enige ervaring daarmee.

Gr. Rienus

• Ard

Hoi Rienus

Dit is vreemd dit ga ik ook doen het staat zelfs als optie in de folder van de Duster die ik thuis heb. En wel een pioneer met klapscherm

groet,Ard

• Luc

Ard Schreef:

——————————————————-

> Hoi Rienus

>

> Dit is vreemd dit ga ik ook doen het staat zelfs

> als optie in de folder van de Duster die ik thuis

> heb. En wel een pioneer met klapscherm

>

> groet,Ard

De pioneer (AVH-5200DVD) heb ik laten plaatsen , zeer tevreden van . In de hoofdsteunen 2 schermen geplaatst .

Grts Luc

• midget

Ik heb ook de akai ingebouwd, de garage heeft ten dele gelijk de radio is ongeveer 3 mm telang als je hem zo inbouwd. Dit komt omdat er aan het eind van de plaats waar de radio in moet een kunststof stukje zit waar de radio in moet vallen deze is aan de lange kant.

Er zijn 2 mogelijkheden of het stukje kunststog een beetje weghalen met een dremeltje, of wat ik zelf gedaan heb is namelijk makkelijker bij te komoen een beetje van de koelribbetje van de radio ter plaatse weghalen dit plaatje is makkelijk van de radio af te halen en dan kan je het in de bankschroef bewerken.

Je heb geen last bij de bediening van de schakelaars je kunt alleen als het fromt er op zit de lampjes van de veiligheidsgordels niet zien.

Er staat een foto op de site bij de auto van midget.

• Kobus

Beste Ard, Luc

Hebben jullie een foto van de eindsituatie, ook eventueel de hoofdsteuntjes? Ben zeer benieuwd hoe het geworden is.

groet Kobus

• Ard

Hoi Kobus

Ik kan nog niets laten zien, mijn Zwarte Duster kan ik op 07-01-2011 op halen.

We hebben net bericht gekregen van de dealer, ik kan haast niet wachten.

Groet, Ard

• kri

Ik overweeg de standaard radio te vervangen voor een 1DIN systeen met klapscherm, bluetooth én navigatie.

Zijn er forumleden die hier ervaring mee hebben? Ik heb nog geen carkit en ik gebruik tot nu toe, overigens tot mijn volle tevredenheid, mijn smartphone om te navigeren. Dit werkt echter weer met een losse brodithouder. Een combinatiesysteem zou alles in een keer op een sjieke manier kunnen oplossen.

Welk merk heeft de voorkeur, en weet iemand of deze systemen ook werken met de standaard afstandbediening ( uiteraard met behulp van de door Tommy beschreven aanpassing op het Dacia forum)?

Zie de link http://www.daciaforum.org/viewtopic.php?f=33&t=653

Paul

• dustergek

beste luc waar heb je dit laten doen?

ben geinteresseerd mvg

• Barrabas

Weet iemand om welk 1-DIN klap-model van Pioneer het gaat in de Duster accesoires folder?

Het is er wel ene met alles erop en eraan, ook GPS dus, van plus 1000 euro.

Benieuwd of die “ergens” anders niet goedkoper is.

• Kobus

Hallo Ard,

Ben je al in het bezit van je Duster? Als dat het geval is ben ik natuurlijk nog benieuwd naar je radio.

groet Kobus