rechtop zetten achterste zitvlak zetel

• wil

Hallo iedereen

Wie kan mij zeggen in welk type duster het achterste zitvlak van de achterste zetel kan rechtop gezet worden om zo en vlakke laatruimte te hebben zonder het zitvlak uit te sleutelen en handmatig kan rechtop gezet worden ?

Ik heb al ergens gelezen dat door de laatruimte achter de achterst zetel te verhoogen met 10 cm op gelijke hoogte van de rugleuning komt als die plat ligt .

Heeft dat iets te maken met de 2x4 of 4x4 type

• Willem Z

In onze Duster, type Laureate 4x2, kan ik de achterzittingen naar voren klappen en dus rechtop zetten.Het gaat niet echt gemakkelijk maar het kan. Een vlakke vloer heb je dan niet.

vr gr Willem Z.

• Barrabas

Met reservewiel in de koffer,Laureate 4x4 versie,heb je een vlakke koffer laadvloer.Indien je dan je achterzitting volledig omhoogklapt tot tegen de voorste rugleuningen kan je de achterrugleuningen volledig inklappen in de achterzitting en heb je een vlakke laadvloer.Zoniet blijven de achterleuningen een beetje schuin staan.Zie ook instructieboekje indien je er één hebt.

• Geinponem

Willem Z Schreef:

——————————————————-

> In onze Duster, type Laureate 4x2, kan ik de

> achterzittingen naar voren klappen en dus rechtop

> zetten.Het gaat niet echt gemakkelijk maar het

> kan. Een vlakke vloer heb je dan niet.

>

> vr gr Willem Z.

Heb ook een 4x2 Laureate maar dit nog niet ontdekt.

Hoe doe je dit?

• Willem Z

Zoals ik al schreef, het gaat niet gemakkelijk. Met twee personen ,elk aan een kant van de auto, de zitting omhoog trekken.

Ook bij het terug klappen heb je vier handen nodig i.v.m. met de gordelsloten.

Vr.Gr. Willem Z.

• HenkM

Gelukkig is het me tot nu toe met wat gefreubel gelukkig alleen gelukt (:P) .

• Geinponem

Willem Z Schreef:

——————————————————-

> Zoals ik al schreef, het gaat niet gemakkelijk.

> Met twee personen ,elk aan een kant van de auto,

> de zitting omhoog trekken.

> Ook bij het terug klappen heb je vier handen nodig

> i.v.m. met de gordelsloten.

>

> Vr.Gr. Willem Z.

En trek je dan aan de zijkanten of aan de voorkant (waar je knieholten zitten)?

• Willem Z

Je handen diep tussen zitting en rugleuning en dan de zitting omhoog trekken.

• Henk v.Weert

Hallo,wij hebben juist een Duster gekocht omdat we daar 4 fietsen in kunnen in kunnen parkeren.

Wij hebben samen met de verkoper uitgevogeld hoe te handelen. Simpel heeeel simpel.

De zitting opklappen dan de 6 bouten los draaien de gedeelde rugleuning eruit.

Dan een vloer maken van multiplex daarop de fietsensteun uit mijn ingeruilde Mercedes en dan kunnen we op vakantie naar Oostenrijk met 2 Hybride fietsen en 2 race fietsen 2 koffers en 2 grote sporttassen.

Waarom de fietsen niet op een fietsenrek achter op de auto, nou daarom , ik heb een hekel om de fietsen zo open en bloot ten toon te stellen op de parkeerplaatsen.

Groeten uit Doetinchem.

• wil

@ Henk v .W

En gebruik je dan oprijplaten ( en welke type )om je fietsen in je auto te krijgen of hoe doe je dat om niets te beschadigen bij het laden en lossen van de fietsen ?