wegligging met sneeuw duster

• ger 52

4x4 op winterbanden is geen vergelijking. dan graag vergelijken met sorento 4x2 op zomerbanden, zoals mijn buurman. ik doe er niet voor onder. ik wil wel winterbanden, maar wacht tot prijzen dalen. wie houdt dit in de gaten????

• HenkM

@Bernard, alles is idd relatief en afhankelijk van het vergelijkings materiaal.

Zelf rij ik nu de Duster met “echte” winterbanden (Goodyear). Een wereld van verschil met de Conti M+S. Kom in ieder geval beter van de plek dan een Nissan Qashqai 4x4 op M+S banden.

Of je na montage van winterbanden 4x4 nog gaat missen weet ik niet maar het helpt iig wel.

• Barrabas

Inderdaad je kan geen appels met peren vergelijken.Een 6x6 zal nog beter zijn dan een 4x4 of 4x2 enz…Maar als je er niks van kent rij je met alles vast of in de kant.

.

• corne

Met de duster de sneeuw in , is echt een genot afgelopen vrijdag stonden de auto,s vast op een weg richting mijn werk ,daar lag wel een dikke 25 cm sneeuw, helaas moest ik stoppen omdat er auto,s in de weg stonden , toen er weer ruimte was zei ik tegen andere weggebruikers dat ik weer verder ging , ze moesten allemaal lachen , maar nadien ik het hardst, want met een 4x4 duster is het gewoon een genot om te rijden in de sneeuw.

• ghostDuster

@ corne , wat is de vraag van Maarten ?

• RonG

Geen enkel probleem ondervonden.

Vorig jaar met de peugeot veel problemen gehad met dit soort weer. Nu helemaal niet.

Op mijn werk iedereen van de parkeerplaats af moeten duwen. Dikke Volvo, Ford, BMW, Volkswagen.

ik stap in en rijd gewoon aan hahahahah geen enkel probleem.

Ben helemaal blij met de Duster, wat een geweldige auto.

Rijd ook op de conti's M+S

Gr. Ron

• adriaan van Hoorn

In een Duster lach je iedereen uit!

Bij welk merk hoorde je vroeger deze slogan? Was het niet bij de oude Fiat Panda?

• LED-Lightning

Ja, dat was die Fiat Panda slogan, met die irritante vent in die Panda die op het eind uitgelachen werd door die politieagent