Gelukkig nieuw jaar en levering van mijn Duster

• George53

Gelukkig nieuw jaar allemaal.

Op 8 november 2010 een Dacia Duster 1.6 105 4x4 Lauréate Bleu Mineral inclusief Pack look en radio besteld (Pack Robuust komt er later dit jaat op minimale temparatuur voor dat is 21 graden) (Parkeersensoren worden eerder aangebracht. Zover niets bijzonders er hebben meer dacia liefhebbers een auto besteld. Tot nu oe levertijden gezien die bij sommigen van jullie opliepen tot een half jaar, toezegging bij mij was frebruari 2011. Op 31 december 's-avonds mijn mail geopend en een mail ontvangen van de leverende dealer. Toen ik hem zag binnekomen vreesde ik een bericht van uitstel maar tot mijn verrassing en volgens mij ook van de dealer was mijn Duster al gearriveerd enwas het verzoek om te bellen voor een afspraak ik weet dus wat mij te doen staat maandag :)

Groet aan allen en ik hoop dat alle wachters spoedig ook goed nieuws krijgen.

• deruis/deruis@hotmail.nl

Ga genieten van je duster zoals wij van onze duster genieten.

en je hebt het geweldig naar je zin!!!!!!!!!

• willem

Gefeliciteerd en veel veilige km's.

Wij hebben een 4x4 DCI besteld in augustus 2010 en de levering zou zijn eind januari.

Vorige week langs de dealer geweest om een (op voorraad zijnde) nieuwe Sandero bij te bestellen voor mijn vrouw en tot onze verbazing komt de Duster waarschijnlijk 1 week eerder.

Dus eind januari rijde we dus beiden in een nagelnieuwe sneeuwwitte Dacia.

Groet.

Willem

• marten

onze freelander ingeruild voor een duster.

wij hadden onze duster 4x4 besteld op 8 okt 2010.

en wij krijgen hem vrijdag 14 jan een mooi begin van het jaar 2011

• ger 52

Gefeliciteerd, veel veilige en economische kilometers wens ik je toe. Heb al enige ervaring, want mijn teller van de Duster staat al op 15.000 probleemloze kilometers waarvan er inmiddels 12.000 eveneens probleemloos op gas. Deze week nog een overbodige controlebeurt, bandenspanning, olie, koelvloeistof, remolie, verlichting en dan heb je het wel gehad. Heb controle al zelf uitgevoerd, maar mijn stempel is niet geldig om de garantie te behouden. Vooruit dan maar, naar de dealer en ik schat 65 euro meenemen.

• dustergek

hoi allemaal

ik ook heb een duster besteld in oktober,helaas

kreeg ik te horen dat ik moet wachten tot week 8.

op mijn zo geliefde duster jullie alvast veel rijplezier.

groetjes

• George53

Heb jij een 4x2 of 4x4 besteld.

Dat de mijne zo snel geleverd werd komt doodat het een 4x4 is en een kleur die niet regelmatig gekozen wordt.

Ik ga hem overigens pas 15-1-2011 halen omdat ik op het moment geen vrije dag kan krijgen :(

Veel rijplezier

• dustergek

ik heb een 4*2 besteld in het wit ook jij heel veel plezier ervan

• marten

ik kan haast niet wachten, maar moet nog 4 nachten, wachten op onze duster 4x4 laureate

• marten

vanmiddag was het zover onze duster 4x4 laureate stond klaar in de schowroom in roden.

om 2uur waren wij de trotse bezitter van de eerste dacia duster bij ons in surhuisterveen.

en eerste km waren goed.(tu)