Dakdragers Duster

• ghostDuster

Deze dragers heb ik eerder ook geprobeerd , maar passen niet lekker op de Duster .

Helaas , dus weer retour .

• Geinponem

Weet je nog wat het pasprobleem was?

• GhostDuster

Het is geen pasprobleem , maar de kommen van de dragers passen niet op de railing zoals het hoort .

Het past , maar daar is ook alles mee gezegd……. ik rij er grote afstanden mee , ik neem geen risico .

• GJvdZ

Dat verklaart het prijsverschil.

• GJvdZ

Mijn vader had ze gekocht voor zijn Skoda. Na 1 keer gebruiken in de hoek gegooid en een goeie gekocht (Thule). De Thule was ook veel makkelijk qua montage.

• dacker

volgens mij is duster origineel hetzelfde als thule.

• Willem

Deze week in de aanbieding bij de Lidl, geen idee of het past of goed is, maar ik heb goede ervaringen met Lidl, mijn prima werkende autoradio is ook uit die goedkope winkel

voor 35 piek kun je toch geen buil vallen.

Willem

• GhostDuster

Dat meen je niet , het is best wel interessant…. maar ik twijfel toch een beetje ……8-)

• Avaka

Als je goede kwaliteit en goed passende dakdragers wilt hebben voor je Duster: Koop gewoon de originele van Dacia zelf.

De pasvorm is 100%, ze zijn sterk en staan mooi.

Dat je ze met een inbus sleuteltje moet vast maken is het beste anti-diefstal systeem dat je jezelf kan wensen.

Een mogelijke dief zal namelijk altijd voor de ‘slotjes’ gaan.

Het is vele malen makkelijker en sneller om van die slotjes te slopen (stevige schroevendraaier) dan om de originele dakdragers los te schroeven.

• Barrabas

Met een accuschroevendraaier is dat zo gepiept.Met of zonder slot.Met twee is alles weg in 10 seconden.